zondag 19 januari 2014

Blogger

Edit: Inmiddels is alles volgens mij weer opgelost. Mocht je ergens toch nog een fout zien, laat het dan weten, daar help je me echt mee.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Blogger doet de afgelopen dagen extreem raar. Als ik foto's wil uploaden gooit internet mij eruit, er zitten heel veel witregels in artikelen en sommige foto's die ik eerder heb geüpload zijn niet meer te zien. Ik vind dit echt heel erg vervelend en probeer hier zo snel mogelijk wat aan te doen. Als je zelf een van de bovenstaande fouten (of een andere fout) op mijn blog ziet laat het dan weten. Ik hoor graag waar en wat voor fout je ziet, zodat ik er wat aan kan doen.

Ik heb niet alle tijd want ik moet aankomende week zoals altijd naar school, maar als ik tussendoor tijd heb ga ik er even naar kijken. Volgend weekend krijgt mijn blog alle aandacht en dan ga ik proberen alles helemaal op te lossen.

Dank jullie wel voor jullie begrip!
x

1 opmerking:

  1. Ahw! Ik hoop dat het probleem snel kan worden opgelost xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!