zaterdag 28 september 2013

Wishlist Forever 21 fall


Forever 21 is een webshop/winkel die ik altijd al interessant heb gevonden. Wishlists maak ik dan ook regelmatig, maar ik koop er eigenlijk nooit iets. Vandaag blijf het waarschijnlijk ook alleen maar bij dromen, maar dat kan natuurlijk altijd. Zoals je misschien al kan zien blijf ik misschien een beetje in zomerkleding hangen, omdat ik daar moeilijk afscheid van kan nemen. Toch zijn ruitjes ook zeker te spotten, dé aankomende wintertrend.




♥ Linksboven zie je super schattige haarelastiekjes. Het zijn zomerse kleurtjes, maar van koraal kan ik nooit genoeg hebben. Ik word er blij van en als dat gebeurd vind ik het al snel goed.
♥ Als tweede haar accesoire heb ik een knot elastiek. Ik maak graag een knot met een donut in mijn haar en om de boel een beetje op de fleuren vind ik het wel leuk om zo'n elastiek te dragen.
Een mini kwastensetje is ook altijd handig. Mijn blush kwast is nodig aan vervanging toe en de overige kwasten die erbij zitten kan ik altijd wel gebruiken.

♥ Van de kledingstukken die ik heb gekozen vind ik de roze/koraal blouse echt het mooist. Hij is hooggesloten en ik zie het al helemaal voor me met een statement ketting erbij. Ik vind het geweldig en dit vind ik nou echt typisch iets voor mij.
♥ De volgende twee zijn 2 geruite tops. De ene is blauw met een soort rood/roze kleur en de ander is zwart wit geblokt. Super trendy op het moment en ik begin ze steeds leuker te vinden.
De zwart/wit geblokte kan ik op dit moment even niet vinden op de site.
♥ Als allerlaatst vond ik nog een super lieve ketting. Hij is heel fijn, alleen in goud uitgevoerd met de letters 'love'. Ik vind hem leuk, simpel, maar wel onwijs cute.

2 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd moet ik een beetje wennen aan ruitjes, maar het heeft wel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, ik ben ook super groot fan van Forever21! :D
    Die blouse met die ruitjes is echt leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!