dinsdag 23 juli 2013

Wishlist Catrice nieuw assortiment herfst/winter 2013


 
Als Catrice een nieuw assortiment heeft moet er natuurlijk een wishlist gemaakt worden. Ik doe dat omdat ik dat voor mezelf handig vind, maar volgens mij vinden jullie het ook leuk om te zien. Ik heb een aantal producten uitgezocht die mij geweldig lijken en die ga ik aan jullie laten zien.


Allereerst de 'Made to Stay Inside Eye Highlighter Pen' in de kleur 010 In The Mood For Nude. Het is speciaal ontwikkeld voor het binnenste ooglid, oftewel je waterlijn. Als je dit aanbrengt is het de bedoeling dat je een wakkere blik krijgt. Of volgens Catrice een stralende, open blik. Hij zou waterproof moeten zijn dus dat is ook mooi.  De kleur vind ik daarnaast fantastisch, dus dit zou iets voor mij moeten zijn hoor. €2,89


 

Dan drie Colour Lip Balms waar ik onwijs benieuwd naar ben. Ze zouden je lippen moeten hydrateren en een subtiel rooskleurig tintje geven. Het heeft een draaibare tip dus dat zou fijn moeten werken. De drie kleurtjes die ik heb gekozen zijn vrij verschillend. Ik heb gekozen voor een vrij donkere nude kleur, een kleurtje dat tussen rood en roze in licht en een roze/oranje kleur. Ze lijken me heel fijn en cute voor in je handtas. €4,99 per stuk
 
 
Catrice PURE SHINE Colour Lip Balm 010 Rose & Woody
Catrice PURE SHINE Colour Lip Balm 050 Cherry-ty
Catrice PURE SHINE Colour Lip Balm 060 Go Flamingo Go!

Ik ben altijd al tevreden geweest over de Catrice Ultimate Nail Lacquers dus heb ik weer drie mooie kleurtjes gekozen. Ze zijn wel wat donkerder dus zeker geschikt voor de herfst/winter.  Volgens Catrice zouden deze meer glans moeten geven dan de vorige en zou het een absorberend kwastje moeten hebben. Ik ben benieuwd wat voor resultaat dat oplevert. €2,99 per stuk.


Catrice Ultimate Nail Lacquer 45 (bordeaux rode glitters)


Catrice Ultimate Nail Lacquer 44 (turqoise)
 


Mijn favoriete Catrice poeder gaat uit het assortiment en dus zal ik een vervanger moeten vinden. Ik denk dat de All Matt Plus Shine Control Powder een goede zou kunnen zijn. €3,59
 

 
 Als laatste product vind ik de Liquid Metal Eyeschadow in de kleur 030 We Are The Champagnes er heel mooi uitzien. Ze lijken me allemaal erg mooi, maar de andere kleuren zou ik denk ik niet zoveel gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!