woensdag 31 juli 2013

♫ Muziek die ik veel draai ♫


 
Ik hou heel erg van muziek, maar eigenlijk draai ik het niet vaak. Er zijn mensen die het altijd luisteren, zelfs tijdens hun huiswerk. Ik kan dat persoonlijk echt niet, want dan raak ik mijn concentratie kwijt. Wel kan ik heerlijk muziek luisteren in de auto of bijvoorbeeld tijdens het opruimen. Vandaag wil ik jullie mijn favoriete nummers laten horen. Ik zeg er alvast bij, er zitten ook oudere nummers bij die een tijd geleden echte hits waren.

Klik hier als je de video niet kunt zien.
 
♪ Allereerst heb ik deze van Cimorelli. Cimorelli komt uit Amerika. Het zijn 6 zusjes van 13 tot 22 (als ik me niet vergis) en samen maken ze de mooiste covers. Meestal zitten er ook nog clips bij, ik vind dat heel leuk om naar de kijken. Ze hebben veel leuke covers, en ook een paar eigen nummers. Van deze krijg ik echt een zomers gevoel en word ik heel erg blij. Cimorelli - You Got Me Good
 
Klik hier als je de video niet kunt zien.
 
♪ Deze is van Taylor Swift. Ik vind dit echt zo'n nummer voor in de auto waarbij je lekker dromerig naar buiten kan kijken. Ik kan goed begrijpen als je het niks vind maar ik hou ervan. Taylor Swift - The Lucky One
 
Klik hier als je de video niet kunt zien.
 
♪ Hoe blij word je van dit nummer. Dit geeft mij echt en op en top zomer gevoel. Deze is ook niet super nieuw, maar wat maakt het uit. Als ie leuk is, is ie leuk. Toch? Simple Plan - Summer Paradise
 
Klik hier als je de video niet kunt zien.
 
♪ Dit liedje vind ik zó mooi. De stem van Natasha Bedingfield vind ik heel fijn om naar te luisteren. Ik heb deze echt al héél vaak gedraaid. Dit is echt zo'n lied waar ik de ene keer verdrietig van word, maar de andere keer heel gelukkig ben. Natasha Bedingfield - Soulmate
 
Klik hier als je de video niet kunt zien.
 
♪ Deze vind ik zó onwijs mooi. Maaike deed mee aan de Beste Singer Songwriter van Nederland en wat kan die meid schrijven zeg. Ze kan je volledig pakken met een nummer door de prachtige teksten. Ze heeft daarnaast een hele lieve, rustige stem en brengt alles met een prachtige glimlach. Heel erg mooi. Maaike Ouboter - Dat ik je mis
 
Klik hier als je de video niet kunt zien.
 
♪ Adriaan, tja wat kan ik daar over zeggen. Hij werd tweede bij X Factor 2013 en ik vind het zo'n leuke jongen. Zijn eigen nummer word ik ook helemaal blij van. Leuke kop + goed nummer + mooie stem = perfect, wat mij betreft dan. Adriaan - Als je gaat
 

Klik hier als je de video niet kunt zien.
 
♪ Dan als laatste heb ik nog een favoriet van X Factor 2013 en dat is Harris. Je hebt het misschien ook al bij mijn summertag gezien, maar ik vind het nummer nog steeds geweldig. Harris - Playing With Fire

2 opmerkingen:

  1. I vind wake me up van avicci heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, helemaal mee eens. Dat vind ik ook een geweldig nummer. Als je wilt kan ik binnenkort wel weer een artikel schrijven over favoriete nummers.

      Verwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!