zaterdag 13 juli 2013

Jouw mening gevraagd. Wat vind jij van de 'Kelly bag'?

Wat vind jij van deze 'Kelly bag'
Voor aankomend schooljaar heb ik een nieuwe tas nodig. In de 1e en 2e klas heb ik mijn tas gebruikt en ik ben nu toe aan een nieuwe. Maar, wat een zoektocht is dat. De een is te klein, de andere kan niet dicht met een rits en weer een andere is niet stevig genoeg.


Ik heb nu een model gevonden wat me wel wat lijkt. Toch wil ik jullie vragen wat je ervan vindt.
Wat vind jij van deze 'Kelly bag' die te koop is op www.mynewbag.nl ? Vind je het model leuk? En zo ja, zou je dan voor de zwarte variant gaan of toch de zand kleurige.

 Laat het me weten want ik hecht veel waarde aan jullie mening. Mocht je nog een andere leuke tas voor mij weten, laat dat dan ook achter. Zo kunnen we elkaar helpen om een nieuwe tas te vinden.

Let op! Je kunt een reactie achterlaten zonder je naam en email adres. Je kunt dus ook anoniem een comments achter laten.

1 opmerking:

  1. Ik vind het echt een mooie tas! Welke kleur zou ik ook niet weten....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!