zaterdag 29 juni 2013

The Body Shop - Buriti Baby


In de sale van de Bodyshop haalde ik niet alleen een douchegel uit de Earth Lovers lijn, maar ook een mini bodybutter en een mini douchegel. Beide uit de Buriti Baby lijn. Baby producten zijn niet alleen voor baby's maar ook voor de meiden met een gevoelige huid.


Ik kocht deze twee producten in een setje van drie, samen met een douchegel. Deze lijn bevat buriti-olie, waardoor de producten extra mild zijn voor de gevoelige babyhuid. De douchegel heb ik iemand cadeau gedaan. Het setje kostte €4,50 dus dat komt neer op 1,50 per product. Dat valt mee voor de Bodyshop.

Buriti Baby Body Butter 50 ml



Allereerst de mini body butter. Ik zal je maar meteen zeggen, ik vind de verpakking niet echt mooi. Lelijk is het niet, maar ik ben wel wat beters gewend van de Bodyshop. Dat valt dus best wel een beetje tegen. Maar, mij hoor je niet klagen als het product wel goed zijn werk doet hoor.



De geur vind ik echt lekker. Het is wel zo'n typische babygeur, maar daar houd ik van. Het is vergelijkbaar met Zwitsal maar dan wat zoeter. Zwitsal ruikt op míjn huid niet zo lekker, maar deze absoluut wel. Mocht je Zwitsal nou lekker vinden, maar bij jouw huid past ie niet? Kijk dan eens naar deze butter.



Het product is heel zacht en heeft een andere structuur dan de andere boters van de Bodyshop. Het is iets minder romig maar, voelt nog steeds heel erg lekker aan. En daarvoor koop ik ze ook: ze zijn zo heerlijk in gebruik.


De body butter is echt zacht voor je huid en voedt gewoon goed. Hij laat geen plakkerig laagje achter en trekt vrij snel in. Dat is heel prettig.

 

Buriti Baby Shampoo 60 ml


Dan heb ik ook de shampoo uit de lijn. Ik heb een vrij gevoelige hoofdhuid dus een babyshampoo kan ik wel gebruiken.



De geur is hetzelfde als die van de boter en de opdruk is eigenlijk ook gewoon het zelfde. Niks mis mee.



De substantie van de shampoo is naar mijn idee gewoon zoals iedere andere shampoo. Gewoon fijn, niet te dik en niet te dun. Ik heb niet het idee dat hij extra mild is, maar ik kan er wel goed tegen.



Ik vind deze producten uit de lijn voor baby's heel fijn, maar het is zeker ook geschikt voor jou! Over de body butter ben ik heel erg tevreden en de shampoo is gewoon prima. Ze zijn mild, en die geur, I Love it!

Buriti Baby mini's zijn te koop bij de Bodyshop voor 1,50 per product.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!