donderdag 27 juni 2013

TBS Earth Lovers - Cucumber & Mint

 
The Body Shop heeft altijd hele fijne producten en vandaag ga ik jullie de Cucumber & Mint douchegel laten zien uit de Earth Lovers lijn. Earth Lovers douchegels zijn vrij van sulfaten, parabenen en kleurstoffen en zitten in een 100 % recyclebare verpakkingen. Dat klinkt natuurlijk geweldig. Lees verder voor meer informatie.
 



Wat allereerst wel erg leuk is om te weten, is dat je ze nu onwijs goedkoop kan scoren. Voorheen waren ze 6,50 wat opzich niet heel goedkoop is voor een douchegel. Maar nu zijn ze overal 2,50! Dat is goed te doen en al helemaal als je weet dat het van The Body Shop is.

 
Er zijn zes verschillende geuren, waarvan ik er één heb. De rest was helaas in mijn filiaal al uitverkocht of vond ik niet lekker ruiken. Apricot en Basil, Fig & Rosemary, Lemon & Thyme, Pear & Lemongrass en Cucumber en Mint, die ik dus in mijn bezit heb. Apricot en Basil had ik graag willen ruiken want die lijkt me echt heel erg lekker.

 

Ingrediënten: Aqua (water), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride (zout), Glycerin (glycerine), Parfum, Sodium Benzoate, Citric Acid (citroenzuur), Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Propylene Glycol (propyleenglycol), Zinc Laurate, Propylene Glycol, Salicylic Acid (salicylzuur), Cucumis Sativus Juice (komkommerextract), Aloe Barbadensis Leaf Juice (aloë-veragel), Linalool, Geraniol, Sodium Hydroxide, Mentha Piperita Leaf Extract.

De verpakking vind ik ten eerste gewoon goed. Fris, groenig en natuurlijk. Zo zien ze eruit en dat klopt ook bij het concept. Ik vind het goed gekozen. Niet direct mijn eerste keus, maar ik vind het wel leuk.
 
De geur vind ik heel erg lekker. Dit is zo'n douchegel die heerlijk is om je dag te beginnen. De komkommer en mint geven je echt een oppepper. Je bent onmiddelijk wakker. Munt wordt in zowel de oosterse als de westerse geneeskunde veel gebruikt vanwege zijn antiseptische eigenschappen en zijn verkoelende, adstringerende werking. Aldus de Bodyshop. En daar sluit ik me volledig bij aan.


 
Deze douchegel is erg fijn. Het is zacht voor de huid maar schuimt toch lekker. De douchegel voedt je huid goed en dat vind ik heel erg fijn. Ik zou zeggen, ga gewoon eens een kijkje nemen in de Bodyshop want ze hebben volop SALE. Misschien dat je ook nog een aantal andere leuke dingentjes kan scoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!