vrijdag 28 juni 2013

Pink Food Pictures - Om bij weg te kwijlen

Bron foto's: We Heart It
 
 
Ik hou echt van lekker eten. Cupcake, snoep, tussendoortjes. Mmm.. Ik ben er echt dol op. Roze eten vind ik in het bijzonder extra leuk. Het ziet er zo onwijs cute uit. Kijk mee, om misschien wat inspiratie op te doen of gewoon lekker te kwijlen.

Cupcakes

 
Wat een onwijs leuke cupcake. Dit strikje is zo cute. Ik zou het absoluut niet zelf kunnen maken, maar het is zo leuk dat ik dit echt wil leren.
 
 
Dit vind ik echt een van de leukste foto's. De pink blossom cupcake is geweldig en de Midori No Ume maakt het geheel heel erg fris.

Snoep & tussendoortjes

 
 
Deze foto inspireert mij heel erg. Het enige wat je nodig hebt is een vormpje. Je giet er wat gesmolten chocolade in, dan wat yoghurt en als laatste?? Ja, dat kun je eigenlijk zelf invullen. Je kunt allerlei kleurtjes gebruiken maar je kunt ook prima een aardbei gebruiken. Steek er een stokje in, stop het in de vriezer en na een paar uurtjes heb je heerlijk ijsje.

 
Aah, omg die kleuren!
 
 
Dit ziet er echt cute uit. Misschien voor in de chocolade melk?..
 

Drinken

 
 
 
Lekker een drankje met ijs.
 
 
Leuk zo'n stukje fruit op de rand!
 
 
Toch nog iets gezonds er tussendoor ;).
 

Donuts/taartjes

 
Simpele witte donuts, maar wel met roze eroverheen. Ziet er echt lekker uit.
 
 
Eerlijk is eerlijk, ik houd niet van macarons. Maar het ziet er zo leuk uit dat ik hem er toch bij wil hebben. Typisch Frans!
  
 
Ik word heel blij van deze foto's en krijg nog meer zin in de zomer. Dit zijn ook allemaal leuke ideeën voor een feestje. Ik hoop dat ik ook jullie heb kunnen inspireren, en ik zie jullie morgen weer.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!