woensdag 26 juni 2013

Persoonlijk - Klaar met school voor dit jaar, over naar de 3e en VAKANTIE

Bron foto's: We Heart It


Hoi allemaal,

Voor vandaag nog even een wat persoonlijkere post. Voor mij is het vandaag officieel VAKANTIE. Deze hele week hoefde ik eigenlijk niet naar school, behalve vandaag (woensdag dus). Vanochtend heb ik mijn rapport opgehaald en 's-middag ben ik gaan zwemmen met nog wat vriendinnen uit mijn klas. (Klik verder voor meer).

School

Dit jaar heb ik doorgebracht in atheneum 2. In de eerste ging ik ruim over, maar dit jaar was het toch iets spannender. Ik heb veel meer onvoldoendes gehaald dan het jaar hiervoor. Ik ben snel afgeleid en daardoor stond ik op het laatst onvoldoende voor Engels én wiskunde. En dat kan niet, want het zijn  twee van de drie kernvakken. In de laatste proefwerkweek heb ik nog even hard gewerkt en dus sta ik uiteindelijk een 6 voor wiskunde en een 6,2 voor Engels (afgerond een 7). Ik ben happy want ik ben gewoon over naar atheneum 3! Hoe fijn is dat.. Ik heb uiteindelijk toch nog een hele mooie lijst en mijn laagste cijfers zijn voor natuurkunde en wiskunde. Beide afgerond een 6.

Vakantie

Dit jaar ga ik voor de derde keer met mijn beste vriendin en haar ouders op vakantie. Ja, ik ga zonder mijn ouders ;). We gaan lekker twee weekjes naar de Provence in Frankrijk. Daarnaast krijgen we ook nog een logeetje voor twee weekjes. We krijgen een hondje om op te passen en dat vind ik super super leuk. Ik ben dol op hondjes en jullie zullen vast nog wel een hondje voorbij zien komen hoor. Verder ga ik gewoon enorm genieten en lekker uitrusten. Schoolspulletjes zullen ook nog gekocht worden dus als jullie het leuk vinden, kan ik dat ook nog laten zien.

Mijn blog

Misschien vraag je je af: Hoe gaat het nou verder met Beauty by Diede? Nou, dat kan ik je vertellen. Ik ga zoveel mogelijk schrijven, omdat ik daar nu de tijd voor heb. Ik heb natuurlijk ook vakantie, maar als ik tijd en zin heb dan komt dat helemaal goed. Als ik op vakantie ga, wanneer precies dat ga ik jullie niet vertellen, zal ik zoveel mogelijk vooruit schrijven. Ik ga gewoon kijken wat haalbaar is.

Ik wil je, als je al vakantie hebt, een hele fijne vakantie toewensen.
Tot snel hè!

Liefs, Diede

Bron foto's: We Heart It



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!