donderdag 13 juni 2013

My new shoes - Miss Etam



 De zomer is nu toch echt dichtbij en dus vond ik het wel tijd worden voor nieuwe zomerschoentjes. Ik houd heel erg van ballerina's én van bloemetjes en dus kocht ik bij Miss Etam deze beauty's.

 
Dit zijn ze! Het is eigenlijk gewoon een heel simpel model.
 
 
 
De schoentjes vallen niet groter of kleiner dan normaal. De maat die je eigenlijk altijd hebt zou ik nemen. In mijn geval maat 38 dus.
 
 
Het bloemenpatroontje vind ik heel schattig. Rood, roze, geel, wit en lila paars/blauw. Het zwarte strikje maakt hem helemaal af.
 
 
Ja, ik vind ze enorm cute. Ik ben alleen wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Vinden jullie ze ook leuk, of vind je ze misschien wel te tuttig of te druk? Laat het weten in de comments.
 
Deze ballerina's zijn te koop bij Miss Etam voor 19,95. In de sale waren ze afgeprijsd naar 14,95.

2 opmerkingen:

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!