zaterdag 15 juni 2013

Mijn kleding items met kant


Ik ben een beetje in de fashion mood haha. Eerder zagen jullie al mijn nieuwe schoentjes en vandaag wil ik jullie mijn kleding items met kant laten zien. Ik ben dol op kant. Het geeft je look al snel wat schattigs en romantisch en als het een (fel) kleurtje heeft, vind ik het helemaal super.




Allereerst een knallend roze shirtje van Terstal. Terstal heeft eigenlijk een beetje een Zeeman imago maar ik vond afgelopen week toch iets leuks in de folder. Het shirtje is simpel, knallend roze en voor 10,00 kon ik hem eigenlijk gewoon niet laten liggen.

De achterkant, (is niet van kant, de mouwen wel)

Let wel op, ik zou hem 2 (!) maten groter nemen. Normaal heb ik een XS of een S en nu kwam ik uit op een L. Tja, dat is wel een beetje vreemd natuurlijk. Ze vallen extreem klein uit.



Dan een donkerblauw shirtje van de H&M 9,95. Ik vind het model heel mooi losjes vallen en de kleur vind ik geweldig. Dit vind ik echt een zomerse, donkerblauwe kleur. Heel mooi.


Hij is wel doorschijnend dus doe er een hemdje onder :).


De achterkant


Dan heb ik er hier eentje waarvan de kleur totaal niet goed overkomt op de camera. Het is een frisse, mintgroene kleur en op die foto lijkt ie meer grijs. Kijk even naar de eerste foto uit dit artikel, daar komt ie wel overeen met de werkelijkheid. Te koop bij Only voor 22,95.



Het kanten detail is heel subtiel, maar wel heel cute.


De achterkant (is langer dan de voorkant)


Als laatste een heel mooi koraal kleurig hemdje. Hij staat niet zo charmant op de foto. Maar als je hem aan hebt ziet hij er wel heel mooi zwierig (hehe) uit.


Dit hemdje is ook van H&M en het meest doorschijnend van allemaal. Hier kun je geen wit hemdje onderaan want dan nog zie je er alles doorheen.


De achterkant






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!