dinsdag 18 juni 2013

Mijn favoriete geurkaars - Airwick Lelie en Zijdezacht Satijn


Ik hou van parfum, ik hou van bodysplashes, maar eigenlijk hou ik niet van geurkaarsen. Ik vind ze vaak te sterk, te zoet of te warm. Nou heb ik een geurkaars die ik wel goddelijk vind. Namelijk de Airwick Lelie en Zijdezacht Satijn geurkaars.

 
 
Allereerst ziet de kaars er natuurlijk geweldig uit. Hij strak vormgegeven, vierkant. Maar door het pastel roze met crème wit, heeft het toch iets zachts. Als je het mij vraagt, dé perfecte combinatie. Ik hou van roze!
 

 
 
Als je van je ouders geen kaarsjes mag branden op je kamer kun je hem alsnog kopen. Zoals ik al zei zou hij perfect in je kamer staan. Ook kan hij heel mooi staan op je beautytafel. Daarnaast ruik je de heerlijke zoete, zachte geur ook als je hem niet brand. Het ruikt een beetje naar fris beddengoed. Als je de kaars wel aansteekt komt de lekkere geur nog beter naar boven.

 
Ik vind hem eigenlijk gewoon perfect. Hij is als ik me niet vergis 6 euro, maar bij de Action hebben ze ook Airwick geurkaarsen en daar kun je ze al een stuk goedkoper krijgen. Daarnaast zijn er regelmatig acties waarbij je ze voor 4 euro al kan krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!