zondag 2 juni 2013

LE Essence Me & My Icecream augustus 2013

 


 

LE Essence Me & My Icecream Augustus 2013

Essence heeft altijd leuke LE, maar ik heb in tijden niet zo'n leuke LE gezien. Deze LE heeft alles wat ik mooi vind. Pastel, nagelstickers en shimmer pearls. Kijk mee, ik ga het je laten zien.
Shimmer Pearls  €3,39
 
Shimmer Pearls vind ik altijd zo mooi, maar ze zijn over het algemeen ook vrij duur. Essence heeft een goedkope variant gemaakt en als het pigment niet goed is, wil ik hem alsnog kopen, haha. Hij is zo cute!

 
 
ess MeAndMyIce CreamBlush 595x591 Essence Me & My Ice Cream
Cream blush €2,89
 
In de collectie zit ook een perzikkleurige blush, in de kleur 'Ice Bomb'. Het is een cream blush dus heel handig voor op reis, er hoeft geen kwast mee.
 
nagels 595x336 Essence Me & My Ice Cream
 01 ben & cherries, 02 always on my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious €1,89 per stuk
 
Dan heeft Essence zoals gewoonlijk vier leuke lakjes. Roze, mint, paars een perzik. Niet echt vernieuwend maar wel leuke kleurtjes. Ik ben wel benieuwd naar de perzik kleur. Zou die goed dekken?
 
lippen 595x262 Essence Me & My Ice Cream
01 ice ice baby (lavendel – vanille), 02 icylicous (abrikoos – beige) en 03 ben & cherries (roze – mint)  €1,99 per stuk
 
Lippenbalsem heb ik altijd, maar dan ook altijd bij me. De verpakking oogt best cheap, maar als je de stick zelf ziet ben je verkocht. Kijk nou hoe leuk ze eruit zien. Ik wil ze opeten!
 
ess MeAndMyIce NailToppingSticker 421x800 Essence Me & My Ice Cream
 €1,99 per setje
 
OMG, mag ik even gillen. Essence heeft nagelstickers. Ze zien er heel snoeperig uit en hebben een structuurtje. Dat het dan ook nog eens bijna niets kost is helemaal geweldig. Dit wordt inslaan, haha.
 
ess MeAndMyIce HandWipes 542x800 Essence Me & My Ice Cream
Hand Wipes €1,39 per pakje
Hand Wipes zijn natuurlijk ook onmisbaar op vakantie. Volgens mij zou deze een aardbeien geurtje moeten hebben, dus ik ben benieuwd!
 
 
ess MeAndMyIce CreamES01 ConeHead 595x591 Essence Me & My Ice Cream
ess MeAndMyIce CreamES02 Icyllicious 595x591 Essence Me & My Ice Cream
 
ess MeAndMyIce CreamES03 Icyllicious 595x591 Essence Me & My Ice Cream
 01 cone head, 02 icylicious en 03 always on my mint €2,89 per stuk.
 
En dan nu, als allerlaatste heeft Essence drie leuke, baked oogschaduws. Wat ik wel jammer vind, is dat ze erg veel op elkaar lijken.
 
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo enthousiast was over een collectie van Essence. Ik wil de stickertjes, de pearl balls, de handwipes en het perzikkleurige lakje. Dat samen, komt uit op een bedrag van €8,66. Niet veel in ieder geval.
 
Mocht je heel de collectie willen hebben, dan kom je uit op €31,86. Dat klinkt best veel, maar dan heb je ook echt alles.
 
De Essence Me & My Icecream LE zal te koop zijn in augustus 2013 bij Kruidvat & Trekpleister.
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Maar ik kan alleen het eerste plaatje zien.. Ligt dat aan mijn computer? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel vervelend ja, ik hoor dit van meerdere mensen. Ik zal kijken of ik er wat aan kan doen. Dankjewel dat je het even zegt.

      Verwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!