maandag 24 juni 2013

Kleine hooikoorts tip tussendoor - minder jeuk in ogen

 
De laatste tijd had ik nogal last van jeuk in mijn ogen en ik heb daarvoor een oplossing gevonden. Tenminste voor thuis, op de bank of in bed.


 
Ik ben allergisch voor knaagdieren en de laatste tijd had ik daar erg veel last van. Ik had vooral als ik in bed lag erg veel jeuk in mijn ogen. Naast tegen jeuk in je ogen, kun je het ook goed gebruiken tegen wallen. Multifunctioneel dus.

 
Het is heel makkelijk, je stopt hem 60 minuten in koelkast of 10 minuten in vriezer. In de vriezer kun je hem niet bewaren maar in de koelkast kan het wel heel goed.
 
 
Je kunt het masker heel makkelijk afstellen op je eigen hoofd.
 
Het masker is te koop bij Etos voor een prijs van rond de 3 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!