donderdag 27 juni 2013

Fashionista's Blogazine

Vanmiddag komt er nog een tweede artikel online :)


Fashionista heeft deze maand een Blogazine uitgebracht. Er staan een heleboel bloggers in en ook nog verschillende tips. Een leuk blad voor de vakantie (€4,50).



Ik zelf heb een abbonement op Fashionista en daarbij kreeg je het Blogazine erbij.



Wat ziet er allemaal in? --> De inhoudsopgave


Tim Bunik staat erin van www.everythingtim.nl . Leuk om zo wat meer dingen over hem te lezen.


En, Veracamilla staat er ook in. Ze is mijn favoriete blogger dus ik ben blij dat ze erin staat. www.veracamilla.nl .


Daar hebben we Mascha, ik vind het een hele mooie foto bij haar beautykast :). www.beautygloss.nl .


Ook iets onbekendere bloggers staan erin zoals Aranka van www.byaranka.nl .


Er staan ook nog beauty tips in van o.a Nikkie de Jager. Ze showt de 4 hotste beauty do's van nu. Heel leuk om te lezen en ze geeft echt nuttige tips.


De beauty bloggers


De fun bloggers


De fashion bloggers


En de life style bloggers kunnen natuurlijk ook niet ontbreken.



Blogazine is gewoon een leuk blad voor iedere jonge tiener maar ook zeker voor bloggers. Met dit blad zul je je niet meer vervelen in de vakantie hoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!