dinsdag 4 juni 2013

Essence XXXL shine lipgloss- 18 Sparkling Papaya


Iedere beautylover kent Essence en zelfs als je niet veel weet van de beautywereld, heb je vast weleens van Essence gehoord. Essence is één van de goedkoopste drogisterij merken in Nederland. Het heeft een vrij groot assortiment en vandaag ik jullie daaruit één van de vele lipglossjes laten zien.



De verpakking is te omschrijven als typisch Essence. Simpel, vaak met een zilver detail. Het oogt niet super cheap, maar je ziet ook dat je geen luxe merk in handen hebt.


De sponsaplicators van de lipglossjes van Essence vind ik altijd enorm fijn. Simpeler kun je bijna niet bedenken, maar als iets simpel is, hoeft het niet per se slecht te zijn. Hij glijdt heel makkelijk over je lippen en verdeelt de substantie erg goed.


De kleur die ik voor jullie heb geswatcht is '18 Sparkling Papaya. In de verpakking zie je duidelijk dat het fris oranje is en geen zacht perzik kleurtje. Er doorheen ziet een duidelijke zilvere/goude glitter. De kleur zie je het beste op de beginfoto, helemaal bovenaan. Heel zomers.


Maar ja, dan ga je swatchen. Waarschijnlijk zie je het al, het is een heel sheer kleurtje. Er komt weinig pigment vanaf. Dat moet je eigenlijk ook niet verwachten want het heet niet voor niets 'XXXL shine. Shinen dat doet hij zeker. Essence komt haar belofte dus eigenlijk gewoon na. Mocht je dus vrij lichte lippen hebben van je zelf, dan komt de kleur misschien nog enigszins goed over. Bij mij is dat helaas niet het geval. Jammer, want het is wel een mooi kleurtje als je hem zo op mijn arm ziet.


Essence XXXL shine glossjes zijn te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor een prijs van rond de 1,50 a 2,00.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!