zondag 23 juni 2013

Dove go fresh voedende douchegel - Pruim & Japanse Kersenbloesem

   
 
Vandaag laat ik jullie de voedende douchegel 'Pruim & Japanse Kersenbloesem' zien. Een romige douchegel die je huid heerlijk verzorgt. Spring onder de douche en ontspan!


 
De verpakking is net zoals altijd smetteloos wit. Maar hij is wel beplakt met een schattig paars etiket met een afbeelding van een pruim en Japanse kersenbloemsem. Toepasselijk en heel fris.
 
 
De dop vind ik handig, het is geen losse dop die je kunt kwijtraken. Hij sluit goed en gaat makkelijk open en dicht.
 

 
De geur vind ik ontzettend lekker. Ik ben onwijs slecht in geuren omschrijven, maar het ruikt heel fruitig en warm.

 
Verder is er niet veel te vertellen over douchegel. Ze zijn makkelijk in gebruik en voeden je huid echt heel goed. Fijn, fijn, fijn en dan ook nog eens goedkoop!
 
Dove go fresh voedende douchgels zijn te koop bij de douchegel voor 3,49 per stuk.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!