zondag 16 juni 2013

Colors of the rainbow tag


Vandaag ga ik een tag voor jullie doen. Het is de 'colors of the Rainbow' tag en die gaat over de kleuren van de regenboog. Bij iedere kleur moet je één (maar ik heb er twee, want ik kon natuurlijk weer niet kiezen,) make-up product, fashion item (of wat dan ook) erbij zoeken die jij het leukst/mooist/schattigst vind. En dat heb ik gedaan. Kijk mee naar de leuke producten en de vrolijke kleurtjes.



De eerste kleur is rood en daar heb ik een Essence lipstick/gloss uitgekozen en de Maybelline one by one mascara.


De Essence lipgloss/lipstick komt uit de LE Vintage District en is helaas niet meer te koop. Hij is echt prachtig en het is de perfecte tint rood voor mij. De Maybelline One By One mascara waterproof is echt mijn all time favorite. Ik heb nog nooit een fijnere mascara gehad. Hij is waterproof, en je kunt er gewoon mee onder water zwemmen zonder dat hij uitloopt.


Dan de kleur oranje, of eigenlijk perzik. Echt oranje vind ik niet zo mooi, maar perzik tinten daarin tegen, vind ik prachtig.


Ik heb gekozen voor een nagellakje van H&M. Ik kan er niet veel over zeggen, maar wel dat dit de mooiste perzik kleur is die ik ooit heb gezien. Ik vind hem echt prachtig! Daarnaast heb ik nog perzik kleurige met goude HEMA oorbellen gekozen die ik ook erg vaak draag.



Ten derde de kleur geel. Geel vind ik best lastig want ik draag niet veel geel. Ik vind het daarin tegen wel een hele mooie kleur, maar geel in mijn make-up doe ik niet zo snel. Toch heb ik twee dingentjes gevonden.


Ik koos voor een Puma parfum in de geur Yellow, logisch ;). Ik ben dol op deze geur en het doet me echt denken aan de zomer. Ook heb ik een bodybutter van de Bodyshop in de geur Moringa. Alle bodybutters van de Bodyshop zijn lekker, maar deze is natuurlijk geel en dat moest voor de tag.


Oke, bij groen vond ik het enorm moeilijk om iets te vinden. Ik houd niet zoveel van groen en draag eigenlijk alleen mintgroen. Nou is mintgroen eigenlijk ook gewoon groen en dus heb ik o.a een mintgroen item gekozen.


We zijn aangekomen bij de kleur blauw, donker blauw vind ik een hele mooie kleur. Ik heb gekozen als een van mijn favoriete lakjes een nagellak uit de LE Ready For Boarding van Essence.


Dan heb ik ook nog een paar donkerblauwe oorbellen met zwarte vlekken. Panterprint dus, eigenlijk vind ik persoonlijk panterprint vrij oridinair overkomen maar bij deze heb ik dat niet. Ik vind ze echt heel mooi.


Paars was vroeger mijn lievelingskleur, maar als ik nu aan de kleur paars denk, denk ik al snel aan mijn kinderjaren. Toen ik 9 jaar was, droeg ik enorm veel paars en dus vind ik het nu bij mijzelf een beetje kinderachtig.
Toch heb ik nog twee dingen kunnen vinden. Een masker van dr. van de Hoog, in Funny Figs. Het is een heerlijk masker en voed en beschermd je huid echt goed. Dan heb ik ook nog een fijn de fijnste nagel dingen op het moment. Een nail hardener van Kruidvat. Werkt echt heel goed!
Van Roze heb ik enorm veel in mijn collectie en dus was het eigenlijk juist enorm moeilijk omdat ik geen keuze kon maken.
Ik heb gekozen voor Balmi in de geur Raspberry en de Make It Shine Spray van Andrélon uit de PINK collectie. Beide zijn ze echt hele grote favorieten geworden van mij en vind ik het echt leuke producten.
Dan zou ik niet eigenlijk een product moeten kiezen met alle kleuren erin, maar die heb ik eigenlijk niet. Daarom heb ik gekozen voor een kleur waar ik echt dol op ben. Namelijk koraal. Ik vind het een prachtige, zomerse kleur maar eigenlijk zit deze dus niet in de regenboog hè?


Mijn favoriete koraalkleurige lakje is er een van Maybelline en de populaire Sleek blush Rose Gold. Deze is echt prachtig!


Dit was de 'Colors Of The Rainbow' tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je de tag over wilt nemen is dat natuurlijk geen probleem.

Tag:
Rood
Oranje (bij mij perzik)
Geel
Groen
Blauw
Paars
Violet (deze heb ik niet gebruikt, bijna het zelfde als paars)
Roze
Alle kleuren samen (deze heb ik niet gebruikt)
Koraal (deze hoort niet bij het origineel, heb ik wel gebruikt)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!