vrijdag 21 juni 2013

Catrice Infinite Shine Lipgloss- 070 Very Raspberry


In de zomer ben ik dol op felgekleurde lippen. Ik pak oogschaduw er niet meer bij, ik draag immers toch een zonnebril en dan zie je je ogen toch niet. Ik leg de focus volledig op mijn lippen. Nou ben ik dol op rood/roze kleurtjes en deze van Catrice heeft ook nog eens goude glitter. Kijk mee!

Al eerder liet ik jullie de kleur 020 Best Seller, Truth Teller zien. Daar was ik zo tevreden over dat ik ook benieuwd werd naar andere kleuren. De infinite Shine Lip Glosses zijn er in 13 tinten die "heldere kleuren en een glamour glans" beloven. De kleuren zijn echt heel verschillend. Best Seller, Truth Teller is vrij donker en nude en de kleur die ik vandaag ga laten zien is heel fris en zomers!


De naam heeft Catrice zoals altijd weer ontzettend leuk verzonnen. Ik moet onmiddellijk aan mijn favoriete drankje denken. Mmm..


De tube waar het product in zit vind ik mooi. Doorzicht plastic en een glanzende zwarte dop. Het ziet er zeker niet goedkoop uit en dat vind ik fijn. Het voelt wel een beetje alsof je een wat luxer product in handen hebt.

In de gloss zit 5 ml en daar kun je dus zeker even mee vooruit.




Ik gebruik sinds kort een andere camera, en deze kon heel goed focussen

De applicator is best smal, maar wel groot. Ik vind het prettig werken.



De kleur is, zoals de naam al zegt, framboos kleurig. Ik ben dol op framboos(kleurtjes) en de goude shimmer maakt het helemaal af. De shimmer zie je niet goed op de foto, maar in het echt is hij er toch degelijk. Het is geen hele bijzonder kleur, maar hij  is wel heel mooi. Het is nét geen rood, maar zit daar net onder.

De gloss voelt niet heel dik of plakkerig aan. Maar, het blijft toch een gloss, je voelt hem natuurlijk wel. Toch stoort het me niet en voor de lipgloss-dragers onder ons, kan ik deze zeker aanraden! 

Catrice Infinite Shine Lipglossen zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2,99 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!