vrijdag 14 juni 2013

Andrélon Pink Collection

De foto's zijn niet allemaal even mooi, sorry.



Ik weet het, ik ben laat met een review van de Andrélon Pink Collectie. En niet zo'n beetje ook, haha. Op heel veel beautyblogs kon je al zien wat voor prachtige volumineuze kapsels je ermee kan maken. De afgelopen tijd had ik iets minder geld te besteden, dus had ik besloten de producten niet te kopen. Maar toen won ik op www.veracamilla.nl een pakket...


Super leuk natuurlijk! Het was de bedoeling dat je een foto zou insturen waarom jij dan wel niet dat haarpakket nodig had. En dat heb ik gedaan. Met resultaat, vrijdag viel het pakketje op de mat. Dankjewel Vera, ik ben er heel blij mee ;).



Allereerst de Go For Texture Creme Wax.

Wat zegt Andrélon er zelf over:
"Deze roze wax is een combinatie tussen een crème en een wax die zorgt voor een casual semi-matte look. Het biedt textuur en versteviging waardoor je je haar kunt restylen gedurende de hele dag. Ideaal voor kort tot halflang haar."


Blunder foto, haha hij rolde steeds weg

Ik heb vrij lang haar dus kan ik hem niet testen op de manier waarvoor die bedoeld is. Wat ik wel eens doe, wat eigenlijk een beetje gek is, is het gewoon in de punten smeren. Zo krijg je wat meer textuur in je haar en zit het vaak wat beter.

Het werkt heel erg fijn. Je kunt er goed krullen mee in kneden. Dat lukt ook met mijn lange haar. Wel wordt je haar er vrij hard van.



Slechte kwaliteit, sorry


Dan de Make It Shine Spray.




Wat belooft Andrélon:
"Voor een schitterende glans in je haar biedt deze spray de uitkomst! Je haar wordt zacht en de spray zorgt voor een pluisvrije finish. Verder helpt het je haar te beschermen tegen hitte van de föhn en/of stylingtools. "


Even serieus, hoe cool klinkt dit. Dit is echt zo'n product voor iedereen. Het maakt niet uit, wat voor haar je hebt. Lang, kort, stijl, krul? Het maakt allemaal niet uit. Iedereen kan wel wat glans gebruiken en bijna iedereen heeft weleens last van pluizig haar. Dan is het ook nog eens een multifunctioneel product, want hij beschermt je haar ook nog eens tegen hitte van o.a. tangen. Klinkt super!



Wat ben ik blij dat ik hem heb gewonnen. Het werkt zo fijn! Het is ten eerste heel makkelijk te verdelen en je haar gaat er enorm van glanzen. Daarnaast helpt het echt tegen pluizig haar. Dit is echt mijn aanrader uit deze collectie.


Get the volume powder


Kijk nou hoe klein en schattig

Het poeder is zelf ook roze

Dan het product waar ik het meest benieuwd naar was. De Get The Volume Powder.
"Voor een ultieme volumeboost en extra structuur biedt deze poeder de uitkomst. Fantastisch om volume in fijn haar te creëren en ideaal voor haar van elke lengte."


Voor schudden

Na schudden

Dit klinkt ook al zo goed, ik blijf het zeggen. De bedoeling is, is dat je wat van het roze poeder op je scheiding strooit. Dan maak je links een nieuwe scheiding, daar strooi je ook wat en dat doe je rechts het zelfde. Ga met je vingers door je haar, en daar is het dan. BAM, volume! Dit is dus ook het product wat je nodig hebt als je véél volume wilt. Zakt het later op de dag in, dan is het enige wat je moet doen nogmaals met je vingers door het haar gaan.




Als laatste uit deze collectie heeft Andrélon ook nog een The Volume Mousse ontwikkeld.
"Altijd al een luchtige volumeboost in je haar gewild? De Get the Volume Mousse geeft je haar langdurig volume, is gewichtloos en plakt niet. Ook helpt het je haar te beschermen tegen de hitte van de föhn en/of stylingtools."


Dit is zo'n mousse die je gebruikt nadat je je haar hebt gewassen. Je doet de mousse bij de haargrens en föhnt je haar. Je hebt geen beschermend product nodig want ook hier zit weer een bescherming in.


De mousse heeft een hele bijzonder structuur. Het is niet zo'n gewone mousse, het lijkt net slagroom. Hij ziet er echt uit om op te eten. De mousse is super makkelijk te verdelen, plakt niet en wordt ook niet hard. Eigenlijk is het super handig.



Go For Texture Creme Wax  €4.99
Get The Volume Powder       €4.99
Get The Volume Mousse       €4.99
Make It Shine Spray             €4.99

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!