dinsdag 14 mei 2013

Wishlist Forever 21 Summer



Ik heb nog nooit iets bij Forever 21 gekocht, ik schaam me diep. Ik vond via internet bestellen altijd een beetje te veel gedoe. In de vakantie heb je gelukkig meer tijd en dus kon ik een wishlist maken. Hopelijk kan ik er ook echt daadwerkelijk iets van kopen want er zitten echt leuke dingen bij. Wat in ieder geval opvalt is dat ik houd van koraal, peach, goud en kant. Ik word al helemaal hebberig. Take a look!

Dimpled Teardrop Earrings 4,90 


Ik ben een warm type en dus staat goud mij ook beter. Ik vind goud daarnaast een enorm mooie kleur en het model van de oorbellen vind ik ook prachtig.

Spiked Colorblocked Top 17,75
Deze top vind ik zo mooi. Vraag me niet waarom maar dat donkere blauw met zwart doet het hem. Dan zitten er ook nog goude studs op en dan vind ik hem natuurlijk helemaal geweldig.

Open Knit Crochet Top 26,75
Oeh, peach. Zoals jullie weten, ik houd van kant en van peach. Een luchtige trui voor de lente.

Mustache Charm Necklace 4,90
Moustache dingen zijn natuurlijk altijd goed. Een subtiel kettinkje in goud uitgevoerd.

Crisscross Back Sleeveless Dress 21,75

Nou, hier krijg je toch het ultieme zomergevoel van? Kijk nou, die kleur, het model. Heel zwierig maar toch casual.

Ombré Lounge Pullover 19,90
 Als het nou 's avonds wat minder warm word moet je natuurlijk ook wat aan. Ombre! Yes, dat hoort natuurlijk ook bij het zomergevoel.



Striped Cosmetic Bag 7,90 
Om je make-up mee te nemen op vakantie heb je ook iets nodig. Een toitlettas natuurlijk. Deze vind ik ontzettend mooi. Het koraalroze met wit vind ik heel mooi.

Floral Lace Dress w/ Belt 21,75
En dan als laatste, misschien wel het geen wat ik het mooist vind. Een koraal/peachy kleurignjurkuje in kant. Ik vind hem zo mooi! Deze wil ik echt heel erg graag jongenss.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en dat ik jullie misschien weer wat leuke tips heb kunnen geven. Heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!