vrijdag 31 mei 2013

Tips - nieuwe producten



Ik heb weer wat nieuwe dingen in petto voor jullie. Etos heeft nieuwe dingen in de zomercollectie, H&M heeft ontzettend leuke, nieuwe kledingstukken en Essence heeft eindelijk weer een nieuwe parfum, (die ik in dit artikel liet zien.)
  Allereerst de drie Essence parfums. In Nederland komt van de drie die ik jullie eerder liet zien, één nieuwe uit. 'Essence Jump In A Pool' is te koop bij Kruidvat voor €6,99. Ik heb hem nog niet geroken maar hij lijkt me heel fris, perfect voor de zomer!

 

Wat zegt Essence erover:
 
Deze geur in the pool bruist van energie en brengt de fun factor naar een compleet nieuw niveau - een duik in een diepblauw zwembad! Koel, verfrissend en opwekkend. De geur opent tintelfris met aroma's van rode peper, appel en citroenbloesem. Het bloemrijke hart met pioenroos en lelietje-van-dale wordt opgepept met frisse groene theebladeren. De basis met cederhout, musk en vanille geeft de geur een fijne zomerse warmte. Essence - like a jump in the pool is de ultieme uitnodiging voor dé pool party van het jaar. Vergeet je bikini niet!
 
 
Dan heeft Etos ook nog wat leuke nieuwe dingetjes. Prachtige blush, lipbalsems en potloodjes. Ik ben vooral erg benieuwd naar de lipbalsems.
 
 

Als laatste heeft H&M een heleboel leuke kledingstukken. Dit prachtige jurkje is er één van. Dit kanten jurkje vind ik geweldig.

Op de dag dat ik dit schrijf is het prachtig weer en door deze leuke dingetjes krijg ik nog meer zin in de zomer. Hopelijk blijft het weer zo lekker!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!