zaterdag 18 mei 2013

Tag: And that's who I am

Het plaatje 'I'm great with kids zit er per ongeluk twee keer in, sorry.
De tag 'And that's who I am' zag ik voorbij komen op de blog van Teske. Ik vond dat Teske die tag erg leuk had gedaan en dus heb ik hem voor vandaag ook voor jullie. Ik heb zonder dat ik het door had eigenlijk enorm veel plaatjes uitgekozen, hopelijk is het dus niet te saai. De tag is vrij persoonlijk, dus als je me beter wilt leren kennen klik dan  verder.
 (De ‘And that’s who I am’ tag is tot stand gekomen door de gelijknamige Tumblr blog. Op deze blog kan je allerlei plaatjes vinden met karaktereigenschappen en de bedoeling bij de tag is dat je van al die plaatjes degenen gaat uitkiezen die bij jou passen. Neem hem gerust over, heb je dat gedaan laat het dan weten in de comments dat vind ik leuk :)).

 I Hate being at home alone - Ik haat het om 's avonds alleen thuis te zijn. 's Ochtends, 's middags, dat maakt niet uit. Maar 's avonds gaat mijn fantasie de vrije loop en ben ik bang dat er word ingebroken. Het wordt minder, maar is er nog wel.

 I like being alone - Toch houd ik wel van alleen zijn. Ik vind het heerlijk om urenlang alleen op mijn kamer te zitten. Beetje rommelen tussen mijn eigen spullen. Dat is ook wat ik het liefst doe op vakantie. I love it!

 I'm homesick - Ik heb vroeger echt last van heimwee gehad. Nu kan ik gerust gaan logeren en ga ik ook twee weken zonder mijn ouders op vakantie. Ik heb eigenlijk nooit meer echt heimwee, maar ben er wel altijd bang voor. Het probleem is eigenlijk dat ik bang ben om heimwee te krijgen.

 I feel like i'm doing everything wrong - Het ligt niet aan de mensen in de omgeving waardoor ik dat denk. Ik ben over mezelf eigenlijk gewoon vrij negatief en als er dingen goed bedoeld worden gezegd kan ik het me toch erg aantrekken.

  


I lost someone to cancer - Ja, ik heb mijn oma en opa verloren aan kanker. Mijn opa overleed toen mijn vader 25 jaar was, ik heb mijn opa dus nooit gekend. Mijn oma is op mijn zevende jaar overleden.

 I'm scared of water - Ik ben misschien niet echt bang voor water, ik kan ook gewoon zwemmen. Als ik zelf gewoon kan gaan zwemmen doe ik dat, maar bijvoorbeeld zwemles op school, vind ik vreselijk. Duiken daar bak ik niks van en veel verder dan de schoolslag kom ik ook niet.

 I'm always confused - Ik kan me overal zorgen over maken, later wordt dat nog wel meer toegelicht.

 I hate it when my parents fight - Mijn ouders zijn op mijn achtste gescheiden. Nou kun je je eigenlijk geen betere scheiding wensen. Ze kunnen nog steeds prima met elkaar opschieten op bv. verjaardagen. Toch zeggen ze soms per ongeluk gemene dingen over elkaar tegen mij. Daar kan ik echt niet tegen.



I'm obsessed with nail polish - Tuurlijk moet deze er bij. Ik ben dol op nagellak en zie in iedere kleur wel iets bijzonders.

I love decorating my room - Vroeger vond ik dat al geweldig. Ik hing gordijntjes op en bouwde een soort lounge hoekjes in mijn kamer. Nu doe ik dat nog steeds wel, maar dan met kaarsjes en foto's.

I'm a shopaholic - Ik houd van shoppen, ik vind dat zo ontzettend leuk om te doen. Daarom moet ik nu ook een beetje minderen met geld uitgeven, haha.

 I'm into health food - Ik ben dol op gezonde, lekkere gerechten. Niet omdat ik wil afvallen ofzo, maar gewoon, omdat ik dat terug zie in mijn huid en haar. Daarnaast vind ik het ook gewoon een soort uitdaging om een zo gezond mogelijk gerecht te maken wat ook nog heerlijk smaakt.




I express myself better in writing than out loud - Ik ben veel beter in schrijven dan dingen hardop zeggen. Ik heb bijvoorbeeld filosofie op school, moeten we discussies houden dan weet ik het niet goed te vertellen. Maar als we een werkstuk moeten maken haal ik al gauw een negen. Soms is dat heel irritant want ik wil ook goed kunnen praten.

 I fear failure - Dit heeft misschien ook een beetje te maken met heimwee. Ik ben bang om te falen. Terwijl als ik dat zo bekijk is de grootste fout die je in je leven kunt maken: bang zijn voor fouten. Het is een enorm foute eigenschap eigenlijk waar ik ook best wel veel last van heb.

 I cry easily - Dat ik makkelijk huil is misschien meer iets van vroeger. Maar soms heb ik daar nog steeds last van. Als ik ruzie heb met de mensen die dichtbij me staan kan ik heel snel gaan huilen.

 I take things too seriously - Als mensen bijvoorbeeld uit mijn klas een opmerking maken die ze eigenlijk niet serieus bedoelde kan ik me daar heel druk om maken. Soms denk ik ook dat mensen boos op me zijn terwijl dat helemaal niet waar is. 



I'm loud - Ja, dat is zeker iets waar veel mensen het er mee eens zijn. Ik praat hard, maar dan ook echt hard. Al helemaal als ik enthousiast ben.

I have a weird sense of humor - Een vriendin van mij (Alannah) en ik lachen om de raarste dingen. We lachen gelukkig wel om het zelfde terwijl andere mensen dat niet begrijpen.

I'm a weird friend - Er zijn vier vriendinnen in mijn leven waar ik me volledig bij op m'n gemak voel. Als ik bij hen ben kan ik ontzettend raar en druk zijn. Mensen die mij minder goed kennen zullen mij omschrijven als een rustig typje. Maar als je me beter kent, zeg je echt het tegenovergestelde.

I have a really stupid laugh - Je hebt van die mensen die echt seksie kunnen lachen. Ik kan dat totaal niet. Net zoals ik hard praat, lach ik ook hard. En dan vaak hikkerig, snakkend naar adem, haha. 



 I take photos of everything - Ik houd van foto's. Mijn kamer hangt er vol van en ik word er zo blij van. Zeker nu ik schrijf voor mijn site en af en toe persoonlijke foto's deel maak ik overal foto's van. Meer dan de helft van die foto's verwijder ik weer gewoon.

I can spend hours doing nothing - Nou ja, niks? Ik doe dan niet niks. Ik vind het wel heerlijk om thuis op te bank te hangen met een Ipad. Beetje internetten, beautyfilmpjes kijken, of zelf artikelen schrijven.

I love building forts - Dit heb ik als kind zo vreselijk veel gedaan. Over de schommel in de tuin hing ik dan hele doeken. Ik maakte heel de tent dicht en zette er stoeltjes in. Poppen en eten erbij en mijn feestje was compleet.


I'm tied together with a smile - Ik lach vaak en veel en ben niet snel chagrijnig.

I'm enthusiastic - Als ik iets leuk vind ga ik er ook helemaal voor.

I get nervous easily - Ik maak me overal druk om terwijl het achteraf enorm mee valt.

I act like I don't care - Soms, maar vooral vroeger, maakten mensen nog wel eens een gemene opmerking. Ik deed/doe dan op het moment zelf altijd alsof het me niets doet. Eenmaal thuis aangekomen kan ik gewoon gaan zitten huilen.


I can't wait to get married - Trouwen met iemand waarvan je heel veel houd lijkt me fantastisch. Zo'n papiertje zegt me eigenlijk niets, maar zo'n geweldige jurk, make-up haar vind ik echt onwijs leuk.

I don't know where to go - Ik weet helemaal niet welke kant ik op wil. Misschien ben ik zelfs wel een beetje de weg kwijt. Ik weet niet goed wat ik later wil worden bijvoorbeeld, maar gelukkig hoef ik dat ook helemaal nog niet te weten.

I enjoy the little things - Dit zou ik in iedergeval heel graag willen. Ik doe dit absoluut niet altijd, maar als het zonnetje doorbreekt ben ik vaak al heel gelukkig.

I believe that everything happens for a reason - Oke, misschien geloof ik dit niet echt maar ik denk er wel regelmatig over na. Het zou eigenlijk heel logisch zijn en ook wel mooi.


I'm Dutch - Yes, dat spreekt voor zich natuurlijk.

I'm disorganized - Ik ben het tegen overgestelde van vroeger. Vroeger ruimde ik alles perfect op en kon ik absoluut niet tegen troep. Nu slingert alles regelmatig door mijn kamer en ben ik alles kwijt. Tja, puberhersenen hè?

I'm always biting my lips - Eigenlijk heb ik dat nooit beseft. Totdat ik dit plaatje las. Nu ik dit zit te typen doe ik het ook. Ik denk dat lipproducten daarom ook nooit lang bij mij blijven zitten.

I can never control my laughter - Als er een grap word gemaakt en iedereen is al lang uitgelachen en ik ook dan kan het zo zijn dat ik na een halve minuut weer in lachen uitbarst. Mensen kijken me dan vaak raar aan en ik geef ze nog groot gelijk ook.


I have blue eyes - Ja, blauwe ogen heb ik zeker. Mijn ogen zijn blauw met een donkerder blauw randje eromheen.

I wear contact lenses - Sinds ik acht jaar ben draag ik een bril en op mijn twaalfde ben ik lenzen gaan dragen tot op de dag van vandaag. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee.

I hate my natural hair - Nou ja, haten? Nee, ik had het niet maar ik heb altijd problemen mee. Soms om gek van te worden.

I hate my legs - Iets tegen mijn benen heb ik eigenlijk altijd iets gehad. Ik heb x-benen en daarbij, ik vind ze te dun. Ik ben nou eenmaal dun gebouwd, maar mijn benen zijn net stokjes, geen gezicht.





I struggle at school - Ik maak me regelmatig zorgen om school. Of ik wel over ga, of ik het wel aan kan.. Toch zijn die zorgen niet helemaal nodig want het gaat best goed.

I'm great with kids - Ik houd van kinderen en vind het ontzettend leuk om op te passen.

I have untameable hair - En daar hebben we het weer, mijn haar. Mijn haar is niet te temmen eigenlijk. Het zit alleen goed als ik van de kapper af kom :(.

I hate homework- Ja, wie haat huiswerk niet. Huiswerk op zich vind ik niet zo erg, maar leerwerk vind ik vreselijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!