woensdag 8 mei 2013

Primark Beauty Blusher Brush


Over Primark is iedereen onwijs enthousiast en dus moest ik er natuurlijk ook een keer heen. Ik ging naar Rotterdam om daar dus eens een kijkje te nemen. Ik zal je eerlijk zeggen, het viel me heel erg tegen. Ik heb eigenlijk bijna niks kunnen vinden op een zonnebril, spiegeltje en kwast na.



Eigenlijk ben ik weer gewoon voor het uiterlijk van de kwast gevallen. Ik hou van roze, ik hou van dip dye en ik hou van zachte kwasten.. Nou, komt dat eens even goed uit. Deze kwast heeft dat allemaal in één.



De kwast komt in een doorzichtig  plastic zakje met panterprint. Het ziet er best leuk uit.

 

Als je de kwast uit het zakje haalt zit er nog een doorzichtig beschermhoesje om. Handig, zo kun je hem goed beschermen.



De kwast is niet heel erg groot in de lengte. Daarin tegen is het haar oppervlak (?) best wel groot. Ik zou hem zo niet uitkiezen voor blush, maar eerder voor poeder bijvoorbeeld.




De kwast is niet rond, maar ovaal. Doordat hij ovaal is, is hij misschien toch nog redelijk voor blush te gebruiken. Tot nu toe gebruik ik hem eigenlijk voor poeder, maar blush zou ook moeten kunnen. Een multifunctionele kwast dus!


De kwast is heel erg fijn in gebruik. Je merkt duidelijk dat het synthetische haren zijn, maar hij is wel ontzettend zacht. Hij prikt niet en ik blijf maar voelen hoe zacht hij is.

Primark Beauty Blusher Brush is te koop bij Primark voor 2,00 

























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!