donderdag 9 mei 2013

Pictures: 'Healthy Food' als inspiratie


Ik houd enorm van eten. Natuurlijk houd ik van 'lekker slecht eten', maar ik ben ook ontzettend geïnteresseerd in gezond eten. Vandaag ga ik jullie wat gezonde, inspirerende foto's laten zien van lekker eten. Kijk mee naar al deze prachtige foto's.



Misschien ook alvast wat Moederdag tips. Dan kan je als je wilt deze gerechten maken. Fun!


Oeh zalm. Ik ben dol op zalm en al helemaal op gerookte zalm. Beetje kruidenkaas erbij met basilicum  en bieslook en je hebt al een heerlijk broodje.


Komkommer vind ik persoonlijk heerlijk. Veel voedingstoffen zitten er niet in, maar water wel. Dat maakt natuurlijk helemaal niets uit want water is ook heel gezond ;).


Ooh, dit vind ik zo lekker. Tomaat, mozzarella en basilicum. Hierbij zit ook nog pesto. Ik hou van pesto.


Avocado, oh jongens ik blijf maar roepen: "Lekker, heerlijk, gezond", haha. (Klik hier voor een recept.)


Dit is zo simpel maar ziet er zo lekker uit. Die kleuren, ge-wel-dig.


Dan een creatief iets. Watermeloen in de vorm van een hartje en citroen als pijltjes.



Omg, deze foto vind ik zo geweldig. De roze kleur is prachtig en ik ben dol op framboos. De limoen bovenop maakt het heel fris.


Deze foto inspireert mij heel erg. Je kunt zo simpel heerlijke smoothies maken. En ook weer de kleuren, zo ontzettend fris.


Misschien iets voor kleine kinderen om fruit eten leuker te maken. Maar dit is ook heel leuk voor jou hoor. Eens lekker creatief bezig zijn met eten.


Opnieuw smoothies. Een regenboog aan kleuren.


Dit is zo enorm simpel maar ziet er zo lekker uit. Die hartjes schaaltjes doen het hem en het is weer opnieuw gezond.



Lekker (gezond eten). De chocola natuurlijk niet helemaal, maar we kunnen niet alleen maar gezond eten natuurlijk.


Weer een lekker broodje, deze keer met zalm, komkommer, ei en kappertjes.


De foto's komen allemaal van WeHeartIt. Ik denk dat ik vaker van deze inspirerende artikelen maak.  De volgende keer foto's van ongezond lekker eten?..

Bron foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!