woensdag 1 mei 2013

Opgemaakt maart/april


'Een opgemaakt artikel' heb ik eigenlijk nooit gemaakt. De reden daarvoor is o.a dat ik gewoon weinig opmaak. Nou heb ik voor deze keer best wel wat verzameld. Sommige dingen zijn niet op, maar gooi ik om een bepaalde reden weg. Ik wil hier geen maandelijks item van maken, maar zo af en toe, vind ik wel leuk. Daarnaast vertel ik ook of ik het product opnieuw zou kopen.

Andrélon Oil & Care Marokkaanse Argonolie Intensieve Conditioner

Allereerst de Andrélon Oil & Care arganolie conditioner. Ik ben hier een beetje in teleurgesteld. Veel mensen waren hier heel enthousiast over. Maar ik vind hem veel te vloeibaar en mijn haar zacht maken, dat doet ie ook niet heel goed. Nee, deze zou ik niet opnieuw kopen.

Etos Shower scrub purifying - gemberextract & kokos srub
Iel, zie je het al? Deze Etos srub is bijna op, maar is nu niet goed meer. Ik vond hem wel heel erg fijn, maar heb op dit moment nog andere scrubs. Dus op dit moment zou ik hem niet opnieuw kopen. Wel een aanrader!

Wella pro series conditioner moisture
Dan nog een conditioner van Wella. De moisture, ook hier ben ik niet heel enthousiast over. Prima conditioner maar van Wella verwacht ik gewoon wat meer, omdat het best prijzig is. Ik zou deze niet opnieuw kopen.

Kruidvat moisturizing nail polish remover - easy pump system
Hier hebben we een Kruidvat easy pump system nagellak remover. De nagelremover vond ik niet zo fijn, maar het potje is geweldig. Druk erop en er komt voldoende nagellakremover uit. Het potje bewaar ik dus ook, zodat ik er een fijnere remover in kan doen.

Zarqa pure skin cleansing wash
Dan een hele grote favoriet van mij. De Zarqa pure skin cleansing wash. Ik denk dat dit al mijn 5e is en ik heb er nu nog twee liggen. Geweldig spul, zeker aan te raden!

Kruidvat young face 3 in 1 wascrème
Weer een srub, maar nu van Kruidvat en speciaal voor het gezicht. Hele fijne scrub, scrubt goed en werkt heel verfrissend. Aanrader!

Therme Anti-transpirant Spray
Deodorant is natuurlijk ook op gegaan. Fijne deodorant, maar na een tijdje had ik het idee dat hij minder werkte. Voor mij persoonlijk zou ik hem niet opnieuw kopen.

Dan nu nog een aantal make-up producten.

Etos ultra curl en lift mascara & Catrice better than waterproof mascara
Twee mascara's die beide op zijn. Allebei waren ze prima, maar de Catrice mascara is niet waterproof. Niet veel bijzonders aan dus ik zou ze ook niet opnieuw kopen.

Miss Sporty nummer (?), Paris Memories White Nail Tips, Hema nummer (?)
Ook drie nagellakjes. Die van Miss Sporty vind ik gewoon echt niet mooi. Het Paris Memories lakje dekt voor geen meter en het lakje van Hema is al heel erg oud. Alle drie gaan ze weg, en van zelfsprekend, ik zal ze niet opnieuw kopen.

Essence 19 Nude Candy, Glam, Labello Med Protection, Lip balm Guylond
 
De Labello is op (en nu denk ik niet meer te koop) De rest gebruik ik niet meer.

Essence concealer Stay Natural, Essence LE NATventurista blush stain
De concealer van Essence vond ik onwijs fijn. Ik heb er al drie van gehad en zou ik zeker nog een keer kopen. De blush is van een LE en vond ik erg mooi, maar ziet er niet meer uit. Hij is afgebroken, mooi is hij nu niet meer te noemen, jammer.
 

Zo hé, dat was best wel veel. Ik hoop dat jullie dit een keer leuk vonden om te zien. Bedankt voor het lezen! X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!