woensdag 1 mei 2013

Miss Sporty Morning Baby! BB cream


Bijna ieder jong meisje komt in aanraking met Miss Sporty, ik ook. In mijn jongere jaren (ha), kocht ik van mijn zakgeld een glitterig, roze lipglossje. Miss Sporty heeft niet stil gegaan en is met mij mee gegroeid. Het assortiment is vernieuwd en er zijn echt leuke dingen bij gekomen. Waaronder een BB cream. Well done Miss Sporty!
- Voedt de huid
- Verdoezelt oneffenheden/verkleint poriën
- Maakt je huid zacht
- Beschermt tegen invloeden van buitenaf
- Geeft je huid een mooie parelmoer glans


Waar Miss Sporty vroeger niet echt haar best deed op de verpakking van de producten en het vaak een wat kinderlijkere uitstraling gaf, is daar nu niets meer van terug te zien. Er zijn veel BB creams op de beautymarkt, maar nog nooit heb ik zo'n leuke tube gezien. Ik vind hem geweldig. Roze, girly en sierlijk met een soort barok printje.


De BB cream komt in twee kleuren: Nude Radiance en Beach Radiance. Waarbij Nude Radiance ook echt licht is. Yes! Voor de blekere huidjes onder ons eindelijk een echt lichte BB cream.


De cream is heel licht van structuur, waardoor hij eigenlijk onmiddelijk uit de tube loopt. Niet op z'n kop houden dus als je hem opendraait! Doordat ie zo vloeibaar is, is hij wel makkelijk te smeren en goed te verdelen. Daarnaast ruikt hij zoetig naar zonnebrand (ofzo iets haha), wat ik persoonlijk erg lekker vind.


Dan nu iets raars, er zit een shimmer in. Tja, had dat nou gemoeten?? Van mij niet, het geeft geen discobal effect, maar zonder was het mooier geweest. Oké een mooie glans, maar een glitter erin, oh nee...

Gelukkig is de glitter als je hem uitsmeert al bijna niet meer te spotten. Echt goed dekt hij niet, maar een gezonde glow geeft hij je wel. Voor de jonge huid met relatief weinig onzuiverheden is deze prima te gebruiken.

Tevreden met deze BB cream ben ik zeker. Ik ben gevallen voor de prachtige verpakking, heerlijke geur en de mooie glow die hij je huid geeft. De glitter had weg gemogen en een SPF-factor was leuk geweest. Maar, we mogen, absoluut niet zeuren want het kost bijna niks.

De Miss Sporty Morning Baby! BB Cream is voor 3,49 verkrijgbaar bij onder andere DA en Etos.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!