zondag 12 mei 2013

Mijn meivakantie foto's


Veel bloggers hebben een wekelijks (of maandelijks) item met persoonlijke foto's. Ik wil hier niks maandelijks van maken. Maar, als het bijvoorbeeld vakantie is, of een bepaalde feestdag en ik heb wat leuke foto's, wil ik die toch graag aan jullie laten zien. Deze keer: meivakantie!



Begin van de vakantie wilde we een makkelijk voorafje. Een heerlijk hapje van deeg met een soort kaas/broccoli vulling. Heerlijk en het ziet er echt leuk uit.


Daarbij aten we het avocado recept (Klik hier).


Zaterdag gingen we een lang weekend weg naar Zeeland, dichtbij de zee.


Het was mooi weer. Weinig wind, een paar wolkjes en wat zon.


Mijn nagels aan het strand :).


Beauty by Diede in het zand.


De zon die tussen de wolken door piept



's Avonds lekker vegetarisch eten in het hotel. Courgette gevuld met o.a. geitenkaas. Was erg lekker!

Foto's die nu komen zijn niet meer van Zeeland.


Deze remover zagen jullie een lange tijd geleden in een shoplog. Ik ben hem gaan gebruiken en hij is fijn. Yes, goeie koop!


Eind eerste week naar Rotterdam geweest. Even in de Kunsthal geweest en langs Primark. Dat viel tegen zoals ik eerder al zei. Wel kocht ik deze roze met wit gestreepte zonnebril. Die had ik zeker nodig want het weer werd warmer en mooier.

€9,99
Shoppen met m'n nichtje en haar vriendin. Het was enorm gezellig. Meerdere dingetjes gekocht waaronder dit shirt van Zara. Ze hadden hem alleen niet meer in mijn maat, maar ik vond hem wel super leuk. En dus kocht ik hem een maat te groot, als pyjama shirt. Ik kan je vertellen, ik slaap er heerlijk in, haha.


De tweede week ging ik met wat familie in een 6 persoons sta caravan. We hadden prachtig weer en het was echt heel leuk. We hebben enorm gelachen. In de Scapino in Doesburg gingen we voor de grap deze mega hoge hakken passen. Ze zijn heel mooi maar natuurlijk veel en veel te hoog (voor mij ;)).


Bezig met spullen uitzoeken voor eventuele blogsale.


Leuke blikjes die je krijgt bij Libresse. Vooral de rechter vind ik echt leuk. Ze zijn eigenlijk bedoeld voor maandverband maar je kunt er ook prima oorbellen of andere sieraden in bewaren. Dat is dan dus ook wat ik doe.


Hemelvaartsdag hebben we verschillende plantjes gekocht. Dit jaar gingen we vooral voor paars & geel. Ik heb de plantjes in de potten overigens zelf in de grond gedaan. Daar ben ik stiekem best trots op want dat had ik nog nooit gedaan :$, hihi.


Prachtige Spaanse Margriet


Nog meer mooie, paarse bloemetjes. (Ik zeg bloemetjes omdat ik de naam even niet weet.)


Mijn nagels in Pink Boom van Maybelline. Er komt een review over of die staat inmiddels al online.


Ik ben zo verslaafd aan Toffifee. Zo lekker is die karamel, mmm...


La Place heeft altijd van die leuke korting stickers. Onwijs lekkere dingen hebben ze daar.

Ik heb een geweldige vakantie gehad en ik hoop jullie ook. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen op school en misschien wel werk, het is weer begonnen helaas.

Dikke kus, Diede


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!