zaterdag 11 mei 2013

Maybelline Color Show nagellakjes - Pink Boom & Coral Craze


De goedkopere lijn van Maybelline lakjes bestaat al langer'. In de 'Maybelline Color Show' lijn zitten  27 lakjes.  Per stuk kosten ze normaal gesproken 3,99 per stuk. Afgelopen week was bij Kruidvat een 1+1 gratis actie. Dit was mijn kans om ze pas écht goedkoop ze scoren. En ik kan je zeggen: ze zijn mooi, héél mooi!



De verpakking is mooi, maar niet bijzonder. Aan de witte letters op de dop is goed te zien dat ze echt uit de goedkopere lijn komen. Dat heeft Maybelline handig bedacht.


Ik ging voor de kleuren 262 Pink Boom en 342 Coral Craze. Coral Craze is lieflijk koraal en Pink Boom is een knallende roze. Typisch roze, maar wel donkerder dan echt barbie roze. Beide zijn ze perfect voor de zomer.



De kwastjes lakken fijn. Ze zijn niet te dik, niet te dun, gewoon prima. Wat me opviel is dat de structuur van beide lakjes wat dik is. Het valt mee, maar de meeste lakjes lakken wat prettiger. Overigens, ze blijven onwijs goed zitten. Ik heb niet al te sterke nagels en hij blijft al vier dagen zitten zonder chips :D. Dat is wat we willen, toch?
Buiten

Binnen
Wow! Wat een kleur. Dit is echt zo'n standaard kleurtje dat iedere vrouw in huis moet hebben. Het rare is, ik betrapte mezelf erop dat ik niet eens een kleurtje in huis heb die er op lijkt. Als je nog geen knallend roze lakje hebt sla dan nu je slag bij Maybelline. Heb je nou wel al -tig roze lakjes, dan kan deze er ook nog wel bij. Hij is zo mooi..

Buiten

Binnen

Oeh, deze is ook mooi. Ik vind deze persoonlijk minder mooi dan de roze, maar hij is ook zeker niet mis. De kleur staat heel lieflijk en fleurt iedere outfit op. Ook deze is een musthave voor aan komende zomer.


Jep, ik ben zeker tevreden over de Maybelline Color Show lakjes. De structuur mag dan wat dikker zijn, de rest is picobello in orde. De kleuren zijn vrij standaard maar wel echt prachtig. En voor dit prijsje, kun toch ook jij ze niet laten liggen, toch?

Maybelline Color Show lakjes zijn o.a te koop bij Kruidvat voor 3,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!