zaterdag 11 mei 2013

Kruidvat base en top coat & nail hardener


Vroeger (lees groep 6/7,) had ik onwijs mooie, sterke, lange nagels. Rond groep 7/8 droeg ik dagelijks nagellak en ik merk echt dat mijn nagels daar slapper van zijn geworden. Mijn nagels worden nu niet meer zo lang helaas. Dus ging ik voor de nail hardener. Omdat het vorige week 1+1 gratis bij Kruidvat was kocht ik ook voor de tweede keer de base en top coat.




Base coat is er natuurlijk om je nagels te beschermen tegen verkleuring. Top coat is er, zodat je nagellak langer blijft zitten. De nail hardener kocht ik dus omdat ik hoop dat mijn nagels wat sterker worden.




De doosjes zien er wel leuk uit. Roze met een soort zwart kantje. Het cirkelvormige  gat vind ik ook leuk. Zo zie je het flesje goed. De nail hardener is paars, maar op je nagels zie je daar niks van. Dan is hij gewoon doorzichtig.



De base coat, daar ben ik een enorme fan van. Ik zeg base coat omdat ik hem eigenlijk alleen daarvoor gebruik. Top coat gebruik sowieso nooit, maar deze werkt heel erg goed.

De nail hardener heb ik nog niet zo lang getest maar tot nu toe lijkt ie erg goed. Mocht hij echt goed zijn, dan komt ie nog wel een keer voorbij in een favorieten artikel.


Kruidvat base en top coat is te koop bij Kruidvat voor 2,99
Kruidvat nail hardener is te koop bij Kruidvat voor 3,19

2 opmerkingen:

  1. Ik heb die hardener ook en hij is heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat idee heb ik ook. Ik test hem nog even door, ik ga het zien ;).

      Verwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!