woensdag 15 mei 2013

(Her)ontdekt eind februari begin mei


In de maanden april en maart heb ik weer een aantal dingen ontdekt. Sommige had ik al tijden in de kast staan en heb herontdekt. Andere heb ik nieuw gekocht en ben ik helemaal verliefd op geworden. Kijk mee naar mijn crushes van afgelopen maanden.



Dove Nourishing Oil Care Anti-klit & Care Spray
Allereerst iets wat ik heb herontdekt. Een Dove anti klit spray. Sinds ik mijn haar heb geverfd heft het nog meer verzorging nodig en dus spuit ik dit iedere avond even in de puntjes. Werkt fijn en geeft mijn haar net wat meer verzorging. Zoals je misschien kan zien is er al 3/4 uit.


Kruidvat nail hardener extra strong
 Dit is een product wat ik nog niet zo lang heb, maar waar ik nu al gek op ben. Het is een nagel harder van Kruidvat. Ik merk langzamer hand dat mijn nagels echt wel sterker worden en minder snel splijten.
Labello Pure & natural munt en mineralen

Weer iets wat ik heb her ontdekt. Nou is deze wel nieuw, dit is namelijk mijn tweede. Ik had deze al veel eerder. Toen ik zag dat er 50% korting op zat, heb ik een tweede gekocht. Nou had ik die oude pas geleden ontdekt, toen is hij opgegaan. Gelukkig had ik nog een back-up liggen want die muntgeur is echt geweldig.

Hema dip & clean nail polish remover
 Hier hebben jullie mij al enthousiast over horen zijn. Je dipt je vinger in het potje, draait drie keer rond en weg is je nagellak. Werkt echt heel goed. Dit is zeker een aanrader!

Elizabeth Arden eight hour cream 30 ml

En ook deze heb ik her ontdekt. Wie kent Elizabeth eight hour cream niet? Nou, jij misschien.. Even een korte uitleg: Het is een dikkige, oranje zalf. Hij werkt super bij droge plekjes, kleine wondjes en vooral bij droge lippen. Zelfs als mijn lippen bloeden helpt het fantastisch. Het lijkt direct de huid te helen en werkt extreem verzachtend.

 Mascha van Beautygloss: " Het is een favoriet van de celebs en iedere visagist heeft een tubetje in haar kit zitten. Ik koop bijna nooit producten opnieuw, toch heb ik door mijn hele huis Elizabeth Arden Eight Hour Cream liggen. Heerlijk!"

Hier sluit ik me volledig bij aan. Het is bijna te mooi om waar te zijn, zo goed werkt het. Het heet trouwens eight hour cream omdat de crème er acht uur over doet om je huid weer 'heel' te maken.

Ik kocht deze overigens bij Kruidvat voor €5,00. Dat is opzich niet heel goedkoop, maar de cream is nou eenmaal duur. Ik denk niet dat je het veel goedkoper kan krijgen.

Maybelline Color Show lakje - Pink Boom
En dan twee lakjes die ik deze maand ontdekt heb. O wauw, wat houd ik van deze kleur. Ik schreef hier eerder deze week al een review over en ik ben alleen nog maar enthousiaster geworden. De kleur blijft echt onwijs lang zitten. Ik heb nog nooit een lakje gehad wat het zo lang volhoud. Echt fantastisch.

H&M nail polish
Nog zo'n geweldige kleur. Ik vind dit denk ik oprecht de mooiste kleur op het gebied van lakjes uit heel mijn stash. Hij is zo lieflijk peachy, ik ben er helemaal verliefd op. Helaas zit er maar 10 ml in waardoor ik er heel zuinig mee om ga.

Greenland lip balm coconut

En dan als laatste, weer een lip balm.  Deze verzorgt gewoon heel goed, ruikt heerlijk en is super makkelijk om mee te nemen.


  Als ik het zo bekijk waren dit echt de maanden van nagels en lippen haha. Ik ben verliefd geworden op prachtige kleuren nagellak en super verzorgende, lekker ruikende lippenbalsems.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!