maandag 13 mei 2013

H&M Glitter & Nail Polish


Glitters vind ik geweldig, peachy kleurtjes ook. H&M bracht een 'Glitter and nail polish' setje uit waarbij beide in zitten. Een peachy lakje en oranje glitters om er overheen te strooien. Voor H&M is het wel vrij duur. Namelijk 4,95 voor een potje nagellak van 10 ml en wat glittertjes. Is het de prijs waard? Kijk mee!





Het doosje oogt onwijs goedkoop. Heel kinderlijk ofzo. Ik vind het niet mooi, en daarbij, waarom paarse letters??


De verpakking van het lakje vind ik wél mooi. Basic en met een witte dop. Die paarse letters hadden beter een andere kleur kunnen hebben. Het buisje met glitters vind ik weer wel goedkoop ogen. Het is van wit plastic en dat maakt het niet beter. Daarnaast zitten er heel weinig glitters in. In het buisje zelf zit een soort blok (moeilijk uit te leggen), maar daardoor is de helft nog niet eens gevuld. Eigenlijk word je gewoon gefopt.








Het kwastje is klein en dun, wat op zich jammer is. Toch lakt hij prima. In ieder geval niet streperig.

 Bovenin het buisje zitten gaatjes waardoor de glitter over je nagels gestrooid kan worden. De gaatjes zijn eigenlijk te klein en dus heb ik heel de bovenkant eraf gehaald.


Look! Deze kleur is perzik, zalmroze, nude en lief. Zo mooi. Ik vind dit lakje echt prachtig. Hij is gewoon perfect! De dekking zou iets beter kunnen zijn. Ik heb dit resultaat bereikt met twee laagjes.

Binnen, de glitters zijn niet heel goed te zien. In het echt zijn ze duidelijker.
Als je de glitters over je deze nagellak gaat strooien verdwijnt het prachtige kleurtje. Je ziet alleen nog oranje glitters met wat goud erin verwerkt. Ook heel mooi, maar zo jammer dat de perzik kleur niet meer te zien is.

Buiten in de zon. Op mijn middelvinger is de glitter nog redelijk goed te spotten.

De kleur los vind ik geweldig. Ik kan niet beschrijven hoe mooi ik hem vind. Ik heb zelden zo'n mooi lakje gezien. De glitters zal ik niet veel gebruiken, ze zijn mooi, maar het aanbrengen is naar mijn idee iets teveel werk. Jammer dat er zo weinig in het flesje zit want ik wil deze kleur heel vaak kunnen dragen. De prijs vind ik het zeker waard door de geweldige kleur. Al is het toch wel wat duur, want kom op hé. Het is eigenlijk een heel simpel lakje met wat glittertjes.

H&M Glitter & Nail Polish is te koop bij H&M met beautyafdeling voor 4,95


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!