donderdag 2 mei 2013

Essence Stay matt lip cream


Matte lipproducten, ik zeg onmiddelijk ja. Mat vind ik prachtig en mooi meegenomen, op dit moment is het helemaal in. Essence speelt natuurlijk altijd erg goed in op trends en dus brachtten ze de Stay matt lip creams uit. Voor vandaag heb ik er eentje voor jullie getest.



De verpakking is prima, maar door de dikte toch wel bijzonder. Zo zie je ze niet vaak. Ik vind hem niet echt heel erg mooi, maar lelijk is ie ook zeker niet te noemen. Laten we dat voorop stellen.


De matte lip creams hebben een niet zo flexibele sponsapplicator. De cream vind ik daardoor toch best lastig te verdelen.


De kleur vind ik overigens wel mooi. Een roze nude en jawel, echt mat. De naam maakt Essence zeker waar. Toch kan ik er niet zo enthousiast over zijn. Ik zou heel graag over donderd willen zijn, net als alle andere beautybloggers, maar dat ben ik niet. Doordat de lipcream mat is, zie je velletje ontzettend goed. Daarnaast gaat ie na een half uurtje heel vreemd korrelen en geeft het een iets wat onverzorgde uitstraling, wat natuurlijk heel erg jammer.


Deze matte lipcream van Essence mooi, als je geen droge lippen hebt met velletjes. Hij dekt onwijs goed en de kleur is heel goed gekozen. Alleen erg jammer van de rare korrelige substantie. Na een half uurtje ziet het er (bij mij) eigenlijk al niet meer uit. Toch zou ik hem zeker proberen, want mocht het bij jou wél werken, zou dat helemaal fantastisch zijn.

Essence matt lip cream is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 1,99.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!