donderdag 2 mei 2013

Essence LE ticket to paradise juni/juli 2013


De ene LE is nog niet aangekondigd of daar is de volgende al. Deze keer een zomerse, frisse collectie. Ik durf nog niet met zekerheid te zeggen of hij naar NL komt, maar zodra ik daar meer over weet laat ik het weten. Even afwachten dus.


In de LE zijn verschillende dingen te vinden:

Oogschaduw in een potje 2,89 Dit zouden Jelly oogschaduws moeten zijn, ik denk dat ze erg goed met elkaar zijn te combineren.

Lipgloss 1,99 Lipgloss kan natuurlijk niet ontbreken. De kleuren zien er prachtig uit, maar aangezien er een blauwe bij zit, denk ik niet dat ze erg goed gepigmenteerd zijn.

Lipliner 1,39 Lipliner, hé dat zien we niet vaak in een LE. Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb totaal geen ervaring met lipliners. deze zien er wel erg mooi uit. Ik ben wel van plan deze te gaan scoren hoor!

Nagellak 1,89 Vrolijke nagellakjes, check! Zonder nagellakjes zou een LE natuurlijk niet compleet zijn.

Shimmer Powder 2,99 Wauw, deze ziet er zó mooi uit. Het printje is geweldig, ik denk dat deze als warme broodjes over de toonbank vliegen.

Haar mascara 2,99 Tja, haarmascara? Gekleurde dip dye vind ik geweldig hoor, maar haarmascara? Ik weet niet goed wat ik daarvan moet verwachten. Ik ben niet direct enthousiast.

Al met al een hele leuke, vrolijke collectie. Ik ben zelf vooral benieuwd naar de Shimmer powder en de lippotloden. De rest wil ik gewoon lekker bekijken in de winkel en dan zien we wel.

Q: Wat staat er op jou verlanglijstje van deze LE?

2 opmerkingen:

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!