dinsdag 7 mei 2013

Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory


Van puistjes heeft iedereen denk ik wel eens last. En heb je geen last van puistjes, dan zijn het wel wallen. Dan heb je nodig.... Natuurlijk! Ja, concealer of misschien wel een Camouflage Cream moest Catrice gedacht hebben. Ik was van de week op vakantie en was mijn concealer vergeten en dus kocht ik de Catrice Camouflage Cream in 010 Ivory.
 
Het potje is klein, er zit maar 3 gram in. Perfect voor op vakantie of in je handtas. Het neemt onwijs weinig ruimte in. De kleur 010 is echt heel erg licht, fijn! Meestal zijn concealers voor in mijn hoofd goed maar voor mijn hals te licht. In dit geval is dat niet zo, ook voor mijn hals licht genoeg.

 
Toen ik de concealer swatchte was ik niet gelijk enthousiast. De concealer leek me prima voor puistjes, maar voor wallen? Dan lijkt hij toch echt wel een beetje te dik. Hoe kun je dit makkelijk onder je oog smeren?

 
Nou, eigenlijk heel makkelijk hoor. Het verbaasde me enorm. Aller eerst, wat een dekking, geweldig! Puistjes bedekt hij onmiddelijk en zonder enige moeite. Wallen camoufleert hij heel mooi zonder in de lijntjes te trekken.

 
Jongens, we hebben te maken met een echte budget topper. Ik ben hier zo blij mee! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe geweldig hij is. De dekking is perfect, natuurlijk en makkelijk te verdelen. Wel is aan te raden om hem met je vingers in plaats van je kwast aan te brengen. Doordat de concealer toch wat stroef is verminder je dat een beetje door je lichaamswarmte.
 
Catrice Camouflage Cream 010 Ivory is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 3,99

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!