woensdag 8 mei 2013

Andrélon 1 minuut masker - Perfecte Krul


Mijn haar is de laatste tijd een enorm probleem. Alles wat er fout kan zijn aan je haar, dat is bij mij aan de hand. Bovenop vet, onderaan pluisig. En niet een beetje pluizig, maar echt vreselijk. Ik denk dat je het nog nooit zo erg heb gezien. Als ik geluk heb is het natuurlijk ook nog statisch en wil mijn haar niet mooi vallen. Ik had een oplossing nodig en dus ging ik voor het Andrélon iedere dag 1 minuut masker voor krullend haar.


Krullend haar, dat heb ik niet maar krullend haar heeft vaak wel extra verzorging nodig. Die extra verzorging heb ik dan weer wel nodig, en dus ging ik voor deze.

Fijn dat ze het in een tube hebben gedaan. De vorige keer had ik een pot en dat werkt toch een stuk minder makkelijk. Daarnaast is dit veel hygiënischer.


De substantie vond ik vrij dun voor een masker. Het is wel wat dikker dan een gemiddelde conditioner maar een masker structuur is over het algemeen toch anders. Van mij had het wat dikkerder gemogen.

 
De geur is opnieuw typisch Andrélon, daar moet je natuurlijk van houden, maar ik vind het heerlijk.
 


Dan het belangrijkst. Hoe goed verzorgt dit masker je haar nou? Het masker verzorgt wel redelijk. Ze hadden het alleen beter een conditioner kunnen noemen want super werkt ie helaas niet. Mijn haar pluist minder en ik heb het idee dat mijn haar wel wat meer krult. Hij werkt wel prima, maar opnieuw kopen? Nee, dat zou ík, met mijn vreselijke haar, niet doen.

 
Andrélon 1 minuut masker is te koop bij de drogist en supermarkten voor 3,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!