maandag 6 mei 2013

Accessorize Baked Bronzer Duo - Pearl Sands Shade 1


Edit: Accessorize is te koop in NL bij o.a. de V&D. Vorige week ging ik naar Duitsland. Ik heb daar even heel kort gewinkeld en ben naar de H&M en de Accessorize geweest. Bij beide winkels heb ik wat gekocht. Vandaag laat ik jullie een baked bronzer duo zien van Accessorize eigen merk.




De verpakking is groot , er zit 12,5 gram in. Ik vind hem niet zo mooi. Het goude wel, maar de vlinders zijn wat kinderlijk. Al is dat wel heel begrijpelijk, want Accessorize is ook best wel kinderlijk.


Eerlijk gezegt weet ik niet of Accessorize in Nederland te koop is. Mocht iemand dat weten, laat het alsjeblieft even weten in de comments.


De bronzer is prachtig in de verpakking. Baked is natuurlijk altijd goed en wat een leuk detail is, is dat er twee helften zijn. Een donkere die perfect als bronzer gebruikt kan worden. En de lichtere kant is goed te gebruiken als highlighter dacht ik. Nee, als highlighter is ie iets te donker. Het liefst veeg ik mijn kwast daar beide helften. Dat geeft een hele mooi kleur vind ik.


Zoals je ziet, de pigmentatie is niet heel goed. Als dit een oogschaduw zou zijn, zou ik dat heel slecht vinden. Maar het is natuurlijk geen oogschaduw! Het is een bronzer, dus valt er heel goed mee te leven. Als je net begint is deze uitstekend te gebruiken omdat je niet echt fouten kan maken.


Accessorize Baked Bronzer Duo - Pearl Sands Shade 1 is te koop bij Accessorize voor 9,00. (Bij mij was hij in de aanbieding voor 2,79.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!