woensdag 24 april 2013

♥ Wat is ombre & inspiratie tips ♥



Bron: We Heart It
Ombre, ook wel dip dye genoemd is al een hele lange tijd een trend. Ik vind het geweldig. De kleuroverloop van donker naar licht, met natuurlijke bruintinten of met knallend roze. Ik vind het allemaal erg mooi en kan uren kijken naar foto's ervan. Binnenkort ga ik zelf een poging doen tot ombre haar verven en vandaag laat ik jullie wat pictures zien.


Bij ombre hair is het de bedoelding dat het vanaf je hoofdhuid naar de punten toe steeds lichter wordt (of donkerder). Het verschil tussen ombre en dip dye is dat ombre meer geleidelijk overloopt en bij dip dye heb je je haarpuntjes ergens in 'gedipt'. Het loopt niet mooi over, maar er is een duidelijk kleur verschil. Daarnaast heb je ook nog 'sombre', de softere ombre variant. Dan nu wat foto's die ik erg mooi vind :).


Kijk nou wat mooi. Het loopt geleidelijk over, er is geen harde lijn te zien. Die geweldige strik en krullen maken het een prachtige foto.


Dit is een wat lichtere ombre variant. Dit is geen dip dye want het is goed te zien dat het mooi overloopt. Ik vind het ook zo mooi staan op dat leger groene.



 Nog een mooi kapsel maar dan close-up :D.

Bron: Girl Scene
Dan is dit wel een dip dye foto. Je ziet dat de puntjes knal roze zijn gekleurd en het loopt niet duidelijk over.

Bron: Style Today
Dit is een voorbeeld van sombre. Het is minder goed te zien, maar nog wel zichtbaar. Ik vind het vooral bij Lauren Conrad geweldig, ik vind haar zo'n mooie vrouw.

Omg, een wat extremer voorbeeld. Heel haar haar is geverfd in onnatuurlijke kleuren. Pastel blauw en mooi roze. Ik zou dit zelf nooit doen, maar ik vind het zó mooi!

In een vlecht ziet het er ook super uit.

Ombre/dip dye hoeft niet alleen in haar. Er zijn ook nog allerlei andere mogelijkheden.


Ombre in drankjes.


Een geweldige trui, die moet ik hebben!! *Kwijl kwijl *

Nog een beauty!
 Zo, dit waren weer wat pictures. Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren en dat jullie het leuk vonden. Bedankt voor het kijken :). XO
Bron foto's: We Heart It
Bron foto's: Girl Scene
Bron foto's: Style Today 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!