maandag 1 april 2013

♥ Scottish Fine Soaps - Wild Rose ♥

Scottish Fine Soaps - Wild Rose Soap
In filmpjes van de Beautybox maart, zag ik dat er een blikje met zeep in zat. Veel mensen waren daar ontzettend enthousiast over. Toen bedacht ik me dat ik precies zo'n blikje zeep, maar dan in een andere geur, in de kast had liggen. Hij lag er al een jaar, maar ik heb hem nooit zo interessant gevonden. Nu wel, dus ik dacht: tijd voor een review!


 
De verpakking ziet er allereerst al geweldig uit. Op de deksel staan woorden geschreven in reliëf. De opdruk is rood met roze en dat geeft hem een girly uitstraling.


Op de achterkant staat nog wat informatie. De ingrediënten, hoeveel erin zit (100 gram, een flink stuk dus) en waar die vandaan komt (made in Scotland).


Dit is wat je ziet als je het doosje open maakt. De zeep zelf, zit keurig in een papiertje. Op het papiertje zit een opdruk met 'Scottish Fine Soaps'. Het ziet er wel luxe uit.

Kijk nou naar die zeep! Het ziet er zo leuk uit dat in de zeep zelf de tekst ook gedrukt is. Het geeft je echt een weer luxe gevoel. Hier word ik zo blij van.




Haal het papiertje eraf, en de geur komt je onmiddelijk tegoemoet. Zo hé, wat een geur! Rozen, rozen en nog eens rozen. Persoonlijk ben ik geen fan van roze geur, maar als je dat wel bent is het zeker iets voor jou.
 
De zeep hydrateert je handen super goed. Je houdt zachte handen over en de lichtroze zeep staat natuurlijk geweldig op je wastafel.
 
 
Als je de zeep op je wastafel hebt gelegd, houd je een fantastisch doosje over. Misschien kun je hier bijvoorbeeld oorbellen in bewaren?...
 
 
Dat dit me nooit interesseerde, verbaast me achteraf gezien een beetje. Het ziet er echt leuk uit, en de zeep is ook super. Het enige wat je een beetje tegen zou kunnen houden is de prijs.
 
Scottish Fine Soaps Wild Rose Soap is (o.a?) te koop bij Etos voor €5,05

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!