zondag 14 april 2013

♥ Nivea douchegel 'Water lily & oil' ♥


Douchegel, iedereen heeft dat in de badkamer staan. Ik heb geen duidelijke voorkeur en vind alles wel prima. Nou heb ik er een gevonden die ik voor de derde keer heb gekocht. Dat ik dat heb gedaan zegt wel wat, want normaal gesproken kom ik iedere keer bij een andere uit.



De douchegel komt in een doorzichtige fles, met typische Nivea uitstraling. Door de verpakking heen kun je de gel goed zien. De roze kleur met de kleine pareltjes erin ziet er leuk uit.


De dop werkt prima. Hij is erg fijn in gebruikt, er komt niet teveel uit en sluit goed.


De textuur van de gel vind ik heel fijn. Niet te vloeibaar en de zonnebloemolieparels (ja, zo heet dat ;)) gaan vanzelf kapot op je huid. Het werkt dus niet scrubbend ofzo. De geur vind ik erg lekker: fris en vrouwelijk. Dit is echt zo'n lekker douchegel om mee wakker te worden.

Nivea douchegel zijn te koop bij diverse drogisterijen voor een bedrag van rond de 4,00




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!