maandag 1 april 2013

♥ Mijn Paasdagen ♥

Paas M&M's in pastel uitvoering
Pasen, het zit er weer op. Nulde paasdag kwam mijn lieve nichtje bij ons logeren. Eerste paasdag vierde ik samen met wat familie. 's-Middags kwamen mijn opa, stiefoma, neefjes, ooms, tantes en mijn nichtje, die was er nog steeds. 's-Avonds ging iedereen weer naar huis, behalve opa en mijn stiefoma. Met z'n allen hebben we nog even lekker wat gegeten. Tweede paasdag, was niet zo speciaal. Ik ben aan de slag gegaan met wat foto's en maakte huiswerk. Kijk je mee voor wat pictures die ik die dagen maakten.



Ik lakte mijn nagels in een pastel kleurtje speciaal voor Pasen. Dit is een Catrice lakje in Salmon & Garfunkel. Daarover heen strooide ik wat zout. Echt lente!


Pleuntje
Mijn nichtje kwam en ik en Pleuntje zaten al op haar te wachten voor het raam.


Samen maakten mijn nichtje en ik foto's bij ons in de buurt. Van ons zelf, maar ook van bloemen en de lucht. Hierboven twee foto's die we hebben genomen.


Heel de dag door aten we van alles. Paaseitjes natuurlijk, maar ook speciale paas M&M's. Hoe leuk ziet dat eruit.


Opa had een taart meegenomen en dus aten we 's-avonds na het eten, als toetje, deze heerlijke mango/frambozen taart. Hij was echt heer-lijk! Dankjewel opa :).


Tweede paasdag, iedereen was weer weg, werden we wakker met een heerlijk zonnetje. We besloten lekker in de tuin wat te gaan drinken met de overige taart.

Zie je de lagen in de taart, dat vind ik altijd zo leuk om te zien haha

's-Middags was ik even in een creatieve bui en besloot ik de foto's te gaan bewerken. Ik heb er quotes op gezet die ik zelf erg mooi vind.



♥ Believe you can, and you are a halfway there ♥
 (De lucht)

♥ Enjoy the little things in life, for one day you may look back and realize
they were the big thing ♥
(De bloem)

♥ Friends come and go, but family is forever ♥
(Alannah & ik, Alannah is dan wel geen familie, maar we kennen elkaar al 10 jaar en ze voelt echt als mijn zusje.)

♥ Family is where life begins and love never ends ♥
(Mijn nichtje & ik)

♥ In this house we are REAL we make mistakes we say I'M SORRY we HAVE FUN we do seconds chances we give HUGS we FORGIVE we do really loud we are patient we LOVE we are FAMILY
(Mama & ik)

Dit is misschien ook een tip voor jullie. Ga buiten mooie foto's maken en zoek op internet mooi quotes uit. Zo heb je ontzettend leuke foto's om bv. aan de muur te hangen.


Dan als laatste, iets wat ik bijna was vergeten. Pas geleden deed ik een bestelling bij ELF en die is binnen gekomen. Aan het eind van de week kunnen jullie reviews verwachten. Daar over later meer.

Ik hoop dat jullie gezellige paasdagen hebben gehad en dat het lente weer nu eens eindelijk door breekt.




Twitter ♥ Mail ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!