dinsdag 16 april 2013

♥ Mijn everyday bakje ♥




Een tijdje terug liet ik jullie mijn everyday producten zien. Toen liet ik van iedere soort er één zien. Vandaag is mijn everyday bákje aan de beurt. Het is dus toch anders, omdat er wat dingen zijn veranderd én omdat ik ook de producten laat zien die ik afwissel. Kijk mee!


Mijn everyday bakje is een make-up blok die ik bij de Action kocht. Ik vind hem heel handig door de verschillende vakjes. Zo heb je goed overzicht.


Dit is hem dan, mijn everyday bakje. Zoals je ziet zitten er veel producten in waar ik al wel eens een review over heb geschreven.



Als basis op mijn gezicht gebruik de Essence tinted moisturizer. Daarna pak ik mijn Essence concealer voor onder de ogen. Om alles te matteren gebruik ik een Catrice compact powder.



Ik ben dol op blushes. Er gaat geen dag voorbij dat ik geen blush draag. Ik stem de blush vaak af op mijn kleding. Draag ik iets in oranje/peachy tinten dan draag ik mijn 'Essence it's Popul-Art' blush uit de LE 'Vintage District. Draag ik iets in koraaltinten dan pak ik mijn Sleek Face Form pallete erbij. Dan heb ik ook nog een ELF blush in de kleur 'Twinkle Pink'. Deze past echt overal bij.



Ook de lipproducten stem ik af op mijn kleding. Eerst scrub ik mijn lippen met de 'lip peeling' van Catrice uit de LE 'Candy Shock' (deze is nu nog te koop). Dan kies ik een lipbalm: De Labello mint en mineralen of de Balmi zwarte bes. Heb ik zien in een kleurtje dan kies ik een gloss of een stick. Mijn favorieten zijn de Bellini balm, de ELF lipstick Nicely nude en de lipstick uit de Vintage Disctrict LE van Essence.



Op mijn ogen gebruik ik niet zoveel. Uiteraard mascara, als het regent de Maybelline One by One mascara waterproof, regent het niet dan gebruik de Miss sporty Incrediball mascara. Op sommige dagen draag ik een uitdraaibaar oogpotlood van Essence.



De kwasten zijn natuurlijk ook erg belangrijk. Als blush kwast gebruik ik er een van Teeez. Voor poeder gebruik ik een kabuki kwast van Etos en een Essence poederkwast. Daarnaast gebruik ik nog een wimperkruller en een oogschaduwkwastje (om plaatselijk poeder aan te brengen) van een onbekend merk.

Wil je reviews over bepaalde producten zien klik dan op de links hieronder:


Balmi bosbes balm
Catrice lip peeling
ELF lipstick Nicely Nude
ELF blush Twinkle Pink
Essence Vintage District lipstick
Essence Vintage District blush
Essence tinted moisturizer
Miss Sporty IncrediBALL mascara
Nivea Bellini balm
Sleek Face Form
















2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel!
    Wat voor wimperkruller heb je en is die fijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)! Ik heb deze wimperkruller al onwijs lang, dus ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kocht ik deze bij Etos. Ben er al die tijd heel tevreden over. Ik zou zeggen, gewoon proberen want duur, dat zijn ze niet. X

      Verwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!