woensdag 24 april 2013

♥ Max & More nail stickers ♥


Nagelstickers zijn op dit moment echt een hype. Een nadeel is alleen dat ze zo achterlijk duur zijn. Je kunt er vaak maar één keer meedoen en daarna heb je er nooit meer plezier van. Nou zag ik bij de Action van hun eigen merk, ook nagelstickers liggen. Ontzettend goedkoop en dus het testen waard! Kijk mee wat ik ervan vind.


De verpakking vind ik niet mooi, het ziet er goedkoop uit. Wat wel handig is, is dat je de stickertjes goed kan zien.  Maar, het gaat natuurlijk niet om de verpakking. De stickertjes zijn veel belangrijker.


Op de verpakking staat een korte uitleg. Het komt er op neer dat je de goede maat moet kiezen, de sticker aan moet brengen en het overtollige gedeelte met een vijl te verwijderen. Klinkt makkelijk.


Ik zelf heb twee setjes gekocht. Een glitter geel en een glitter blauwe. Deze keer kies ik voor de blauwe variant.

 
Eerst koos ik de juiste maat. Juiste maat? De juiste maat zat er voor mij niet bij. Zelfs de kleinste paste niet bij mijn pink. En dus moest ik aan de slag met een nagelschaartje geen probleem natuurlijk, maar wel iets meer gepruts. Wat ik overigens ook echt achterlijk vind, is de grootste stickers. Ik denk niet dat er iemand is met zo'n grote (duim) nagel. Zelfs voor mijn teennagels is die nog te groot.
 
 
Als je de goede maat heb geknipt kun je hem aanbrengen. Begin bij je nagelriem en strijk hem glad door naar boven. Vervolgens duw je hem nog even goed aan en doe je er eventueel topcoat overheen.


Dit is het eindresultaat. Ik was blij verrast. Zo op het eerste gezicht zie je gelukkig geen vouwtjes en als je ze goed bijknipt zitten ze prima.

 
Deze onderstaande foto is natuurlijk niet zo heel scherp, maar je ziet wel goed, doordat ie van de zijkant is genomen, dat er toch wat vouwtjes in zitten. Je moet ze dus ook meerdere keren bij dag weer glad strijken omdat ze toch las willen raken.
 
 
Het dragen van de stickertjes na een dag. Het ziet er al niet meer zo heel mooi uit. Bovenaan gaat het al chippen en ik heb ze vaak genoeg terug geduwd zodat ze toch bleven zitten.
 
Na 1 dag dragen
 Dan een foto, die weer niet scherp is, omdat ie met mijn mobiel is gemaakt. Je ziet het al. Mijn middelvinger ziet er niet meer uit. Op deze dag heb ik ze er ook af gehaald. Ik wilde sowieso een ander kleurtje en echt verzorgt zag het er niet meer uit. Wat ik had kunnen doen is één van de overige vier stickers kunnen pakken en het daarmee bij te werken.


Na 2 dagen dragen
Ondanks het snelle chippen ben ik toch wel blij met deze stickertjes. Dit zijn de goedkoopste nagelstickers die ik tot nu toe heb gezien. En voor die geweldige prijs van €0,59 per set, werken ze ook nog eens redelijk goed. Ze hebben ook nog verschillende andere printjes en als je een feestje hebt kun je ze leuk dragen voor één avondje.
 
Max & More nail stickers zijn te koop bij Action voor 0.59 cent (!) per stuk. Koopje!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!