donderdag 18 april 2013

♥ Kort, klein shoplogje - Hema & Kruidvat ♥


Vandaag laat ik jullie even een heel klein, kort shoplogje zien. Omdat het zo kort is, komt er vanmiddag ook nog een artikel online. Klik verder voor nog iets meer informatie :).

Ik ging even langs de Hema. Ik had al op andere beautyblogs gezien dat ze óntzettend leuke dingen hebben. Een 'dip & clean nail polish remover', een Hema lipbalm stick, een Hema chalky eyeshader en een licht pastellakje. Daarnaast kocht ik nog 3 dingen bij Kruidvat. Twee deo's, één voor 's-ochtends thuis en één voor in mijn tas.


Ook kocht ik nog iets bijzonderders, namelijk een Loreál ombre set. Ik ga proberen om mijn haar ombre te verven, maar ik vind het wel heel spannend, het is namelijk de eerste keer. Mochten jullie dus ervaring hebben met deze set en misschien wel tips hebben voor mij, laat het dan weten via de comments, mail of Twitter. Over alle producten komt een review, dus komende week moet je zeker meerdere keren komen kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!