zondag 28 april 2013

♥ Koninginnedag tips ♥

Edit: Ik wilde jullie het  niet vertellen: ik was op vakantie. Inmiddels ben ik weer terug en vanaf morgen (30 april 2013), zijn er weer gewoon nieuwe artikelen online te vinden. Have a nice day! X
 
 
Catrice highlighter pen, Hema Chalky oogpotlood, Etos bronzer, Essence sun club palette, Essence oogpotlood

 Afgelopen week had ik proefwerkweek. Waarschijnlijk hebben jullie daar niets van gemerkt, omdat ik een week vooruit had geschreven. Voor komende week heb ik nog geen artikelen geschreven. Nou kan ik komend weekend geen artikelen schrijven, dus helaas, zijn er pas weer artikelen online vanaf 30 april denk ik.

 Voor vandaag toch nog een klein artikel voor Koninginnedag, of moet ik zeggen Koningsdag? Ik zal je eerlijk zeggen, dit artikel heb ik op mn telefoon gemaakt. Het is dus niet heel goed, sorry. Ik heb een hele simpele look gemaakt met het Hema Chalky potloodje, een Catrice highlighter pen, een Essence oogpotlood en twee bruine kleuren in de crease. Lak je nagels nog even oranje en je bent klaar voor de troonwisseling!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!