vrijdag 19 april 2013

♥ Hema Long Lasting Nailpolish - licht pastel geel 443 ♥

443
Fan van Hema ben ik eigenlijk nooit geweest. Het trok me niet echt aan en vond het nooit zo interessant. Sinds kort heeft Hema heel veel nieuwe producten in haar assortiment. Ontzettend leuke dingen en een deel daarvan ga ik komende week reviewen.


Als ik me niet vergis horen deze lakjes bij de lente/(zomer?) collectie. Ze zitten dus niet in het vaste assortiment.


De flesjes zijn niet veranderd. Het enige verschil is dat ze nu in een zwarte dop hebben in plaats van zilver. Dat geeft al een chiquere uitstraling.

 
De kleur vind ik heel mooi. Zoals jullie misschien wel weten is pastel deze lente nog steeds helemaal in. Dit is alleen geen pastel, maar nóg lichter pastel. Echt een leuke kleur!
 

 Het kwastje is niet heel dik, maar lakt gewoon prima. Helaas, wat ik al verwachtte, is dat het lakje niet goed dekt. Pastellakjes lakken sowieso nooit goed en lichter pastel wordt hem dan natuurlijk helemaal niet.
3 laagjes
Ik vind dat dit lakje een hele mooie kleur is. Het straalt echt lente uit! Het is alleen wel heel erg jammer dat ie niet goed dekt. (Wat ik op andere blogs veel zag is dat hij dik zou zijn, maar daar merk ik helemaal niks van.)

Hema long lasting nailpolish is te koop bij Hema voor 3,00 (als ik me niet vergis.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!