vrijdag 19 april 2013

♥ Hema Lip Balm Stick - Peachy ♥


In de kerstcollectie van Hema zagen we het ook al: Lip Balm sticks. Nu met de voorjaars collectie brengt Hema er weer twee uit. Deze keer een peachy kleurtje (merken jullie het, peach is echt een trend) en een rode. Jullie kennen me wel een beetje en natuurlijk ging ik voor de peachy. Kijk je mee of ik er ook echt enthousiast over ben?


De verpakking is strak wit. Niet helemaal mijn voorkeur maar het ziet er zeker niet goedkoop uit.


Hij lijkt een beetje op een dikoogpotlood :).

Dit is hoe ver je hem kan uitdraaien. Op zich best ver.
Tinted en moisturising lip balm. Never needs sharpening, simply turn up to reveal more of the balm.


Zonder flits
 Tja, aangekomen bij de pigmentatie. Je wil niet weten hoeveel laagjes dit zijn. In iedergeval heel veel. Nou moest ik er misschien niet veel verwachten omdat het toch een lip BALM is, maar ik had er toch wat meer van verwacht. De kleur is op zich echt mooi, maar op mijn donkere lippen zie je niet meer dan een glansje.
Met flits
Deze lipbalm verzorgt je lippen prima en als je lichte lippen van jezelf hebt, dan is deze zeker aan te raden. Hij is handig in gebruik en absoluut niet duur, als ik me niet vergis voor een prijs van rond de 3,00 te koop bij Hema. Echte Hema prijsjes dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!