zaterdag 20 april 2013

♥ Hema Dip&Clean Nail Polish Remover ♥


We willen allemaal onze nagels wel eens lakken met een mooi (glitter) kleurtje. Maar, je doet het toch maar niet, want het is zo'n gedoe om het eraf te halen. Je moet weer in de weer met een nagellakremover en watjes. De glitters krijg je er met geen mogelijkheid  af en het is veel gepruts. Gelukkig hebben meerdere merken, waaronder Hema, daar iets op bedacht. Een potje waar je zo je nagels in kan 'dippen', een paar rondjes draait en weg is je nagellak.


Het potjes ziet er goed uit. Fel roze met duidelijke letters erop. Echt Hema ;)! Op de achterkant staat wat korte uitleg, de ingrediënten en wat informatie. Er zit 75 ml in, wat opzich heel normaal is.Wat opvalt is dat er aceton in zit. Dit droogt je nagels en handen uit, wat wel heel erg jammer is.


Het gaat waar je vinger in moet, is precies goed van formaat vind ik. De geur vind ik daar in tegen verschrikkelijk. Wat een mierzoete geur, een soort ranja ofzo. Ik heb er echt nog een half uur last van gehad en werd er zelfs een beetje misselijk van. Nagellakremover ruikt natuurlijk nooit echt lekker, maar dit vind ik wel heel erg.


Maar het belangrijkste natuurlijk: Werkt het? Ja, en of het werkt. Het werkt echt fantastisch, het eindresultaat heb ik bereikt met 3x rond draaien. Nu is dit natuurlijk geen glitternagellak, dat heb ik nog niet getest. Maar aangezien dit al zo makkelijk gaat, moet glitternagellak lijkt me ook prima gaan. Ik ben zeker enthousiast, ondanks de vreselijke geur.


Hema Dip&Clean Nail Polish Remover is te koop bij Hema voor 4,50

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja :), zou ik zeker doen. Je zult er geen spijt van hebben. Veel plezier er mee!

      Verwijderen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!