donderdag 4 april 2013

♥ Hema Colour lip care pink & shine SPF ♥

Hema Colour lip care pink & shine SPF
 Lipbalsem gebruik ik ontzettend veel in de winter. Ik heb er altijd een in mijn tas en naast mijn bed. Doordat ik lipbalsems zo veel gebruik, is die naast mijn bed opgegaan. Ik vond het tijd voor een nieuwe naast mijn bed. Ik had nog een Hema lipbalsem liggen die ik kreeg met Sinterklaas en dus trok ik deze uit de kast.


De verpakking van de lipbalsem vind ik niet zo mooi. Ik zou hem niet snel zelf kopen, misschien is het iets te clean naar mijn idee. Het is gewoon een simpele verpakking net als alle andere Hema verpakkingen. Niet echt spannend om te zien.


Als je de verpakking opendraait is de teleurstelling van het lelijke design onmiddelijk weg. Wat een knallende stick, het is echt een roze neon stick kleur, mooi!

Zo ver kun je hem uitdraaien
De lippenbalsem verzorgt je lippen wel redelijk, maar als je echt droge, gebarste lippen hebt is ie niet aan te raden. De geur is wel lekker, niet heel sterk, maar je ruikt een milde, zoetige aarbei. Op je lippen geeft hij helemaal geen kleur, wat ik ergens wel jammer vind. Het geeft een mild glansje, net als alle andere lipbalsems. Wat dan wel weer heel erg goed is, is dat er SPF 10 in zit. Super voor de zomer dus. (Alleen wel een beetje gek dat ik hem dan voor 's-nachts in mijn bed gebruik, heb ik alsnog niks aan SPF 10 haha.)


Tja, ik vind dit best een redelijke lipbalsem. Ik ben niet ontzettend enthousiast. Maar goed, als je hem 's-nachts in het donker in je bedje gebruikt, maakt dat natuurlijk niet zoveel uit, haha. Ik zou hem zeker niet opnieuw kopen maar voor nu is dit prima, zeker voor dit kleine prijsje.

Hema colour lip care is te koop bij Hema voor €1,60

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!