maandag 22 april 2013

♥ Hema Chalky Eyeshader - Peach ♥


In mijn mini shoplog zag je het al. Een Chalky Eyeshader van Hema. Een prachtig peachy/oranje kleurtje. Hij is vrolijk, zomers, zacht en goed gepigmenteerd. Kijk mee voor de foto's.


Ik denk dat ze (helaas) maar tijdelijk te koop zijn. Ze zitten volgens mij in het lente/zomer assortiment.

De verpakking lijkt op een 'Jumbo eyepencil'. Ik vind het er mooi uitzien. Het is ook handig voor in je stash, want je kan  meteen zien welke kleur je pakt. Namen hebben ze niet, wat opzich jammer is, maar omdat ze onderling zo groot verschillen maakt dat niets uit.


Het potloodje is ontzettend romig. Het glijdt heel soepel over je huid. Hij is fijn in gebruik, zowel op je ooglid als oogschaduw als op je wimperrand of waterlijn. Op je waterlijn zou ik deze kleur ondanks dat ie goed blijft zitten daar nóóit dragen. Zo'n oranje kleur op je waterlijn laat je al snel ziek ogen, en dat wil je niet.


Zoals je ziet is hij heel erg goed gepigmenteerd en de structuur lijkt een beetje op een creamy oogschaduw. Nogmaals hij is zo zacht, je zou hem bijna willen knuffelen.


Vervagen/blenden kan ook zoals je ziet. Het gaat echt makkelijk en binnen no-time heb je geen harde lijn meer. (Als ik dit zou bekijk vind ik dit ook een prima kleur voor Koninginnedag. Mochten jullie hier dus nog een ooglook mee willen zien laat het even weten.)



Ik ben heel blij met dit Chalky oogpotloodje. Wat misschien ook nog leuk is om te weten, is dat ze echt heel lang en goed blijven zitten. Ik heb 3 dagen geleden swatches op mijn arm gemaakt en nog is er een oranje gloed te zien. Ik heb gewoon gedoucht en alle andere normale dingen gedaan, dus dat zegt wel wat.

Hema Chalky Eyeshader is te koop bij Hema voor 2,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!